wtorek, 17 kwietnia 2012

Salon fryzjerski 2 i podwójne urodziny ;)

Na początku chciałabym pozdrowić mojego najkochańszego  Ślubnego  
♥'♥'♥
 który dzisiaj ma urodziny

i ucałować Zuzolkę,
którą miałam przyjemność poznać osobiście - mówię Wam taki  mały szprync , że hej ! 
ona też ma  dzisiaj urodzinki - drugie już , 
co za zbieg okoliczności ;))
więc dla obojga 
 mała konwalijka -  ulubiony kwiat mojego męża ;)) 



I tak jak obiecałam, wstawiam kolejne fryzury - na razie spokój na polu walki, bo tydzień szkolny i  czasu nie ma na czesanie :)) to zdjęcia  i fryzury z niedzieli :)

 od lewej warkocz na kucyku, francuska syrena 3, a z prawej - warkocz z pieciu pasm

a tutaj trochę może nieostry ale już nie da się powtórzyć zdjęcia - warkocz francuski z kokiem, oj przy nim to się dziewczyny napracowały ;))

miłego wieczoru 
i dziękuję za moc komentarzy i wszystkie zachwyty nad warkoczami , moje panienki były przeszczęśliwe ;))

92 komentarze:

  1. Ale jaja te Twoje corcie sa niesamowite! A dla Twojego cuuuuuudownego meza wszystkiego najlepszego!!! To ja lece teraz do Moni zlozyc zyczenia malej Zuzolce:-)****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)) życzenia przekazane i zachwyty też ;))
      :*)

      Usuń
  2. I te warkocze cudne!
    A pierwszy po prostu prześliczny.:)
    Widziałam w komentarzach do poprzedniego postu prośbę o tutoriale - podpisuję się pod tą prośbą.:) Wiem, że różne fryzury można znaleźć w necie, ale z przyjemnością obejrzałabym je w formie zdjęć czy filmików u Ciebie.:)

    I wszystkiego najwspanialszego dla Twojego Męża!:) 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutoriale będą, ale trzeba czas znaleźć na nakręcenie ;))
      dziękuję w imieniu męża za życzenia:)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Naprawdę piękne warkocze, ktoś tu ma zadatki na fryzjerkę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ma, kolejna pasja i ciekawa jestem ile tym razem czasu potrwa :)
      uściski!

      Usuń
  4. Śliczny ten kok!
    Zakochana jestem w warkoczach, ale nie ma mi kto robić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie plotła mama, ale swoim dziewczynkom plotłam podstawowe zestawy, o takich pojęcia nie miałam jak one były małe :))
      internetu nie było jeszcze ...
      buźka!

      Usuń
  5. Dla Jubilata słodkiego, miłego życia :)

    Warkocze prześliczne (pierwszy raz takie widzę), ale przy takich włosach to i najprostszy warkocz będzie cudem :)
    Oczywiście należą się również zasłużone gratulacje dla Zaplataczek - majstersztyk Dziewczyny!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię co mogę, żeby miał słodko i miło :)) Dziękuję !!
      Ja tez pierwszy raz widzę niektóre ;))i podobno to nie koniec...
      pozdrawiam i dziękuje że mnie odwiedziłaś :)!

      Usuń
  6. Naj naj naj dla towarzysza i współtwórcy tak pięknych córek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współtwórca bardzo się ucieszył, zwłaszcza z tego słowa ;)))
      buziaki!

      Usuń
  7. Piękne warkocze ale piękne też włosy same w sobie. A ja właśnie ścięłam głupia:-) Mężowi przynajmniej stu konwaliowych sezonów życzę . Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mnie zawsze szkoda ścinać, chociaż ostatnio dla zdrowotności trzymam długość do ramion nieledwie ;), a konwalijki u nas pod sosenka sobie rosną ;)), więc mam nadzieje, że za 100 lat będzie spore poletko;)
      buziaki!

      Usuń
  8. Zatem wszystkiego najlepszego dla małżonka:)Mąż wie co piękne, czekam na konwalie z utęsknieniem.
    Ach piękne włosy, a te warkocze niesamowite:) Nawet nie wiedziałam że można takie cuda z włosów zrobić.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tez czekamy co roku i wąchamy nasz krzaczek z wielka przyjemnością ;)), tez nie widziałam, że można tak zaplatać, ale moje młode to poszukiwacz, zawsze coś wynajdzie ;)
      uściski!

      Usuń
  9. Ucałowania dla dobrego Pana Męża:*
    Ukochiwania dla Ciebie
    i
    uściski przeserdeczne dla zdolnych rączek i pięknych głów córeczkowych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :*:*:*:*:*
    cudnie zdolna bestyjka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ile ukochiwań, piękne dzięki, czuje się wyściskana że ho !
      córki takoż ;))
      może niebawem filmik z plecenia będzie :)
      buziaki wielkie!

      Usuń
  10. Wow ten kok . mistrzoski normalnie....
    aaaa to dzis impreza - usciski dla Pana meza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. impreza to maluteńka :)), bo w tygodniu nie ma jak ;)) a weekend zajęty,
      a dziewczyny ucieszone zachwytem Twoim ;))
      buziolki!

      Usuń
  11. I zachwytów naszych część dalsz1a! Chciałaby mieć chociaż 1/3 tych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  12. sto lat dla męża :)
    a zawód córa będzie miała opanowany do perfekcji przy takiej długowłosej modelce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, che che, zobaczymy czy to pasja przejściowa czy na stałe ;))
      buziak!

      Usuń
  13. Przepiękne włosy i cudne fryzury !!!
    Wszystkiego najlepszego dla Pana Męża !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje pięknie i Tobie, przy tylu życzeniach to i parę setek pożyje ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  14. Śliczne warkocze, wszystkiego dobrego dla Męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dziękuję :) i w imieniu męża i córek ;)
      pozdrowienia ślę !

      Usuń
  15. O matko, aż strach pomyśleć co jeszcze wymyślą:) Nie jedna fryzjerka zapewne pali się ze wstydu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dalej wymyślają, tylko czasu brak na realizację, ale niedługo będzie nowa seria :)
      uściski!

      Usuń
  16. Ulenko, przede wszystkim to dziewczyny maja piekne wlosy, ale te fryzury przepiekne , ten warkocz na kucyku podbil moje serce , bo jeszcze takiego czegos ni ewidzialam...musze poeksperymentowac na mojej corci, bo nie ma siostry, zeby jej plotla warkocze tylko dwoch mlodszych braci:))) Jak wroci ze szkoly to jej wszystko pokaze...pozdrowienia dla Ciebie, Twoich pieknych corek i Sto Lat dla Slubnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja tez wcześniej nie widziałam, a umiejętności mojej córki dość mnie miło zaskoczyły, dziękuję pięknie za setkę dla ślubnego ;)
      uściski!

      Usuń
  17. Oj Ty moja Kochana Ulinko !!!!! dziękujemy za życzenia w imieniu małej Zuzolinki i piękne konwalie , które i ja ubóstwiam , a Kalbarkowi życzę 100 lat w zdrowiu i szczęściu z wszystkimi kobitkami :0)))) Jesteście niesamowite a mała fryzjerka - fenomenalna !!!!!!!!!!!!!! buziaki wielkie jak z Dębniaka do Wawy :0)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      ♥♥♥ i ja pięknie dziękuję !!! z tyle radości i miłości :)
      a buziaków to wiele bo jak do Warszawki o jeszcze więcej aniżeli do mnie :))
      uściski slę najmocniejsze !

      Usuń
  18. a dla ślubnego oczywiście z okazji 21 Urodzin !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ula złóż proszę i ode mnie najlepsze życzenia urodzinowe mężowi :-)
    Fryzury majstersztyk oj widać że fryzjerka się napracowała ale co za efekt :-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a złożyłam :). miło nam, ze fryzurki Ci się podobają :)
      buziaki!

      Usuń
  20. Jakie włosy cudne trzeba mieć żeby warkocz taki na nich zapleść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to parę lat hodowania, i dalej ani myśli ścinać :))
      pozdrowienia ślę ;)

      Usuń
  21. OOOOOO!!!!! Zamurowało mnie!!! Pozdrawiam i przyłączam się do życzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak nam mi o,że się podobają :)), za życzenia dziękujemy!!
      uściski!

      Usuń
  22. Wszystkiego NAJ dla męża!!!
    Ależ piękne te warkocze!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bardzo pięknie dziękujemy !
      buźka!

      Usuń
  23. Zdrówka życzę, a resztę kombinujcie!;)
    A włosy.... Boże Mój!:) Warkocze chyba dla TYCH konkretnie włosów wymyślono!
    Cudowne! Takie włosy rzeczywiście przyjemnie pleść, zaplatać i fryzury dla nich wymyślać, nie dziwię się, że ten salon stylizacji fryzur u Was!
    Serdecznie pozdrawiam,
    dziki lokator

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pokombinujemy, czemu nie ;)), i pięknie dziękujemy za zachwyty :)
      to miłe bardzo
      uściski!

      Usuń
  24. Oj jak ja bym chciała, żeby mnie ktoś tak uczesał. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, samemu ciężko takie coś umotać, ja sama tylko umiem sobie francuski warkocz zrobić, ten klasyczny.
      buziaki!

      Usuń
  25. Ula,
    ależ zdolne Twoje dziewczyny, włosy same w sobie piękne a jeszcze takie cuda z nich wyczarowały. Najlepsze życzenia dla M.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdeczności dla ślubnego! A ja powtórzę znowu: Ale warkocze! Ale włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przekazane ;) i dziękujemy jeszcze raz pięknie kochana :)))
      buziaki!

      Usuń
  27. Ło kobito, zwaliło mnie z nóg, a myślałam, że widziałam już wszystkie możliwości zaplatania włosów, a tu proszę, bezkonkurencyjne masz te córuchny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też byłam zaskoczona :))
      pozdrawiam!

      Usuń
  28. Cudownośći! Szkoda, że sama nie umiem takich tworzyć na swojej głowie, bo włosy mam podobnej długości. Gdybym tylko umiała je tak fantastycznie zaplatać :-)
    Pożycz mi swoją córkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ jak zechce się wypożyczyć to nie ma sprawy :)))
      uściski!

      Usuń
  29. Rewelacja, ale cuda.Taaakie włosy, to po pierwsze, po drugie - zdolności cór niesamowite. Pozdrawiam serdecznie i urodzinowe życzenia mężowi proszę przekazać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))życzenia przekazane- dziękujemy pięknie - za pochwały również ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  30. Najlepszego dla ślubnego :)
    A fryzurki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Serdeczności urodzinowe dla męża :)
    Fryzurki czadowe, zawsze podziwiałam takie misterne robótki. Ja nawet kitki nie umiem sobie prosto zrobić, no ale jak się ma taaaaaaakie włosy jak Twoja córa to se można eksperymentować!!

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczności przekazane ;) one wszystkie takie kudłate ;), ale Łucja na Saskii trenuje, bo ona sobie daje i jest cierpliwsza od Julci:)
      buziaki!

      Usuń
  32. Na początku uściski dla solenizantów !!!!:)
    Te fryzury sa obłędne! ja biedna nawet zwykłego francuza zrobic nie potrafię!:( A i włosy piękne więc jest możliwość kombinacji wręcz alpejskich :)


    Ściskam Cię ciepło

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy bardzo bardzo :)), o tak kombinacji jest mnóstwo, a ja to tylko francuza umiem zapleść :))i nic więcej ;)
      buziaki!

      Usuń
  33. wow! wszystkie fryzury są przepiękne! ma córka do tego dryg - to widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło nam bardzo, dziękujemy :)))
      uściski ślę !

      Usuń
  34. Po pierwsze moc serdecznych życzeń dla solenizantów, po drugie matko ile ja bym dała za takie włosy. Takie włosy to prawdziwy dar. Fryzury bajeczne, pogratuluj córce, a po trzecie to chciałam się pożegnać na jakiś czas bo znikam z blogowego świata ale wróce , mam nadzieję, że szybko i nadrobię wszelkie zaległosci;-)uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) no włosy hodowane parę ładnych lat, wszystko przed Tobą ;)
      i czekam na Ciebie i Twojego maluszka :))
      buziaki!

      Usuń
  35. jak ja żałuję, że nie mam długich włosów!! ;/ od razu pobiegłabym do fryzjera by mnie tak uczesał, ale szczerze wątpię czy by tak potrafił!! ;)
    piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), no to zapuszczaj już od dzisiaj ;))), ja mam tak, że raz długi, raz krótsze, teraz półdługie mam, ale warkoczyka z nich się nie da upleść ;)
      buziole !

      Usuń
  36. A ja włoski zapuszczam, bo takie plecionki uwielbiam...na Twojej córce wyglądają przepięknie!!!!
    100 lat dla Twojego Ślubnego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super !! i dziękujemy na życzenia ;)))
      buziaki!

      Usuń
  37. Wszystkiego naj dla Mężulka :)
    Fryzury sa wspaniałe!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy ślicznie wszyscy !! ♥♥♥♥♥

      Usuń
  38. Wszystkiego naj naj dla Ślubnego :) a fryzury genialne :) Zazdroszczę talentu i włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również i Tobie pięknie dziękujemy ;)) za mile słowa i życzenia :))

      Usuń
  39. warkocz na kucyku - bomba !!! POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))) - to też mój faworyt ;))
      pozdrawiam!

      Usuń
  40. Warkocz na kucyku jest moim absolutnym faworytem - CU-DO-WNY:) Oj zdolne masz dziewczynu Ulcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też :)) dziękujemy !! i ściskamy mocno :)

      Usuń
  41. Zachwyt!Brak słów...Gdybym ja miała swój ślub teraz, a nie 3 lata temu, gdybym miała taką stylistkę fryzur obok siebie...Eh...Piękne!!Zdolne córy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak nam miło słyszeć takie słowa ;))
      dziękujemy :))
      uściski!

      Usuń
  42. Warkocze prześliczne i bardzo urocze!!!
    Jeszcze raz gratuluję pomysłowości i wytrwałości w ich robieniu:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne uczesanie - najpiękniejsze to 1 uczesanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i moje ulubione ;))
      pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  44. Jak zrobić ten 1 ???
    Warkocze Są cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne fryzury. Chyba się nimi zainspiruję- za miesiąc idę na wesele siostry.

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam konwalie :) a fryzury boskie. Ja nie potrafię nawet dobierańca zroic :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...