poniedziałek, 13 lipca 2015

Teledyskowy debiut Julii, nieudolne scrapowe podrygi i nieco kulinariów

Tak, dzisiaj będzie mydło i powidło jak kiedyś bywało w wiejskich sklepikach , które tak na marginesie po dziś dzień wspominam z rozrzewnieniem z  czasów dzieciństwa i wakacyjnych wypraw do nich ;)
Moja pierworodna, Julia - postanowiła sobie dorobić  trochę grosza i wystawiła swoje foty na  popularnym portalu dla modelek, na modelkę to raczej nie startuje, bo wzrostu Pan Bóg poskąpił ale tam do innych celów czy to fryzjersko-reklamowych czy innych to może bardziej się nadaje, na owym portalu wypatrzył ją fotograf Dominik Pisarek i wraz ze swoja małżonką pyknęli jej kilka romantycznych zdjęć, które  Julia również umieściła na owym portalu i  bęc ! wpadły aż trzy propozycje, do teledysku, do filmu i do reklamy fryzjerskiej, Julia wybrała teledysk i tym sposobem mam okazję zaprezentować- upomniana przez kilka  z Was czemuż to się nie chwalę -  to się chwalę a co :) - że Julcia w teledysku wystąpiła. Zespół nazywa się Enej - przyznam bez bicia, że nie znałam go wcześniej, bo fanem tego typu muzyki nie jestem - ale piosenka mi się podoba :)











a tu  rzeczony debiut  :)


A co do podrygów scrapowych, no cienka jestem jak chore niemowlę ale, taka potrzeba była to poszalałam, znalazłam bowiem kilka  zeszytów po moich dziewczynach z czasów szkolnych, i trzeba było je zagospodarować, a piękne to one już nie były przez lata straciły i wigor i jędrność, trochę było w nich pozapisywane, więc po wydarciu kartek zostawała w nich jeno garstka tych przydatnych. 
Postanowiłam zatem zrobić sobie bruliony do swoich sklerotycznych zapisków i tym sposobem pokleiwszy je do kupy zrobiłam dwa grubaśne zeszyty i nieco je umaiłam, bo  - a to okładki w jednym nie było, a w drugim urwany róg i tak mam na długie tygodnie w czym bazgrolić :)
Ja wiem , że można ładniej i bogaciej i w ogóle, ale jak na pierwszy raz  tyle musi wystarczyć, a ja nie mam ani szablonów ani wykrojników i miała nie będę - bo na razie nie zamierzam się przerzucać z haftowania i szycia na scrap, tylko miałam trochę papierków i je wykorzystałam.



 A na koniec , żeby Was tak na głodnego nie trzymać, polecam tartę z warzywami i serkiem ricotta, którą to już w wersji szpinakowej polecałam rok temu, o TUTAJ , wykorzystałam taki  sam przepis tylko do nadzienia użyłam zamiast szpinaku, duszone na maśle z czosnkiem warzywa co to miałam je akurat pod ręką, czyli por, brokuły , paprykę i suszone pomidory w oleju i zioła z ogródka. 


Powstały też przy okazji nagrzanego piekarnika bułeczki do hamburgerów, bo te jadamy tylko domowe, zarówno same hamburgery jak i pieczywo, a tu z pomocą przyszła Mimi i na swoim blogu
 zamieściła przepis na bułki braci Hobbs, można też przepis znaleźć w brulionie nr.7 pt. "Dobre strony" rzeczywiście są idealne i w smaku i konsystencji, na dodatek po trzech dniach nadal są świeże i nadają się do jedzenia. Polecam, są naprawdę  proste w wykonaniu.




To tyle na dzisiaj, pięknie dziękuję za komentarze, 
mocno ściskam
i do następnego wpisu ;)




97 komentarzy:

  1. A ja znam Enej i to dobrze. Codziennie córy mi ich puszczają ;) Gratuluję córci debiutu. Będzie sławna, bo piękna jest jak nie wiem co! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to i ja znam, kilka piosenek wysłuchałam ) dość energetyczne:) wiesz jej o sławę nie chodzi, tylko o dorobienie do pensji, ale może kiedyś coś z tego wyniknie, tego nie wiemy ;)
      uściski!

      Usuń
  2. Gratulacje! Przepiękna modelka, można się zauroczyć, ma ten typ urody, któremu dobrze we wszystkim, i w stroju hrabianki, i w białej sukience, i w zieleniach, i w klonach, i w mieście, i na rowerze... mogłabym ją oglądać cały czas. Może kiedyś film kostiumowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kalinko, może może i film będzie, kto wie ;)) jak popracuje nad dykcją ;)
      buziaki!

      Usuń
  3. Ulenko, gratulacje dla Julii, piekna dziewczyna , zreszta wszystkie Twoje dziewczyny sa przepiekne. Buleczkami kusisz, chyba tez upieke. Nie ma jak domowe. Fajne sobie poscrapowalas, ja kiedys duzo robilam i mam caly czas stosy wszystkiego, ale jak wpadlam w szydelko i haft , to papierki poszly w zapomnienie.Ale takie zapisniki zawsze dobrze miec pod reka:) Milego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi kochana! Bułki koniecznie polecam, są przepyszne, parę przepisów już tego typu bułek przerobiłam, a ten jest zdecydowanie naj :), zapiśniki muszę mieć bo bym poległa z kretesem, a papierki kupiłam bo trochę sobie przyozdabiam kronikę rodzinną, żeby była weselsza, to i zeszytom się dostało ;)
      buziaki!

      Usuń
  4. Esej znam. Słucham. Energetyczna muza. A poza tym są z Olsztyna! Gratulacje dla Mamy i córki debiutu :) śliczne te Twoje dziewczyny jak z obrazka.
    Pozdrawiam serdecznie.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, właśnie pod Olsztynem był kręcony teledysk, Julia bardzo miło wspomina ten czas, ze bardzo fajni i mili ludzie w tym zespole ;)
      serdeczności!

      Usuń
    2. Ciekawe gdzie pod Olsztynem? Nie wiesz przypadkiem? Enej to super chłopaki - wokalista miał praktyki u mnie w szkole :) A na koncertach dają niezłego czasu. A jak się fajnie sprząta przy ich płytach :))
      :)
      M.

      Usuń
    3. Ranczo Kojrys, - właścicielem jest jeden z członków zespołu ;)

      Usuń
  5. Ostatnio szukałam na necie piosenek z motywem domu i znalazłam ten Enej i piosenkę Zbudujemy nowy dom, ale oglądając teledysk na bocznym pasku wyświetlał mi się ten Kamień z napisem Love. piosenka bardzo mi się spodobała, a teledyskowa dziewczyna przeurocza i tak się zastanawiałam z jakiego filmu ona jest bo jakaś znajoma ta twarz, ale nie wpadłam na to, że to Julia Twoja piękna córa. Gratuluję serdecznie debiutów i życzę kolejnych sukcesów. Super!!!
    Pozdrawiam Was ciepło!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak dobrze ją odebrałaś, ja jak pisałam, zespołu nie znałam, ale teraz już znam i silą rozpędu trudno go nie polubić, bo ma w sumie fajną muzę:), a czy będą inne sukcesy, to się okaże :), póki co została jeszcze oprócz pieniędzy, fajna pamiątka i mile wspomnienia ;)
      buziaki!

      Usuń
  6. Gratulacje!
    Julka cudna :)
    Ula a na jakim portalu wstawia swoje zdjęcia ? Bo moja też dawała ale propzycje , ten,teges.......nie takie o jakie Olce chodziło ;))
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Julia wystawia swoje foty na maxmodels.pl, póki co nie miała żadnych nieprzyzwoitych :)
      uściski!

      Usuń
  7. Wow, zespól Enej znam, piosenkę teą, ale teledysku do tej pory nie widziałam!!!! Ciekawe czy bym poznałą Twoją córkę??? Gratuluję!!!!!! główna i JEDYNA rola kobieca!!!!!!
    SUUUUUUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie, okazuje się, że ten zespół jednak sporo osób zna ;)tym bardziej mi miło, że Julia miała okazję zagrać tą jedyną ;))
      uściski!

      Usuń
  8. napatrzeć się na Twoje córki nie mogę :) Ile lat ma Julka? (Vivi22)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Julia ma 26 lat.
      buziaki!

      Usuń
    2. 26!?!?!
      Wygląda na 19!!

      Usuń
    3. ano tak, co poradzić ;) mnie w jej wieku też legitymowali w sklepie jak piwo kupowałam ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam Enej :) zwłaszcza jak prowadzę samochód:) tylko teraz trzeba uważać , bo przy takiej muzyce można prawo jazdy stracić na trzy miesiące:)))Ja uwielbiam Twoje córy wszystkie piękne :)) Gratuluję Julii takiej fuchy :))i kolejnych ciekawych propozycji życzę .
    Pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty piszesz??? nie wiedziałam, może dlatego, ze nie mam prawa jazdy /wiem wstyd:)/ , w tym kraju to już wszystko staje się absurdalne... ale ciesze się, ze lubisz zespół, a Julci się trafiło właśnie z nimi wystąpić ;).
      buziaki!

      Usuń
    2. Kochana...chyba źle zrozumiałaś.

      Usuń
    3. a możliwe, no ma nieprzespaną, gorzej załapuję :) chodzi o to, że można się za bardzo rozpędzić z radości słuchania :))) co nie zmienia faktu że absurdów sporo obecnie :)

      Usuń
  10. Świetny debiut,a córy wszystkie jak malowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! miło mi niezmiernie :)
      buziaki!

      Usuń
  11. Gratulacje dla Córy :) piękna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super!!! Gratulacje :))) Julia przepiękna, jak zresztą pozostałe Wasze Córy :D
    pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo mi miło :))
      buziaki!

      Usuń
  13. Gratuluję pięknej córki !!! Notesy superaśne poczyniłaś , a wykrojników wcale nie trzeba mieć, bo takie rzeczy najlepiej wychodzą na spontana i w dodatku pierwszy raz. Przepisami jedzeniowymi to już mnie powaliłaś na kolana... Żałuję, że nie mam teraz neta i nie wiem czy teraz nie korzystam po raz ostatni przed wielką, naprawdę wielką przerwą. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! no tak mnie naszło wczoraj, łepek mnie bolał jak poezja, więc jak to u mnie ni leżeć ni stać, ni siedzieć wtedy niewygodnie, to stwierdziłam, ze muszę zapomnieć o bólu i sobie wyklejanki uskuteczniłam ;), na co dzień wyklejam kronikę rodzinną, ale pochwalę się, mam jeden wykrojnik, do takich etykietek na prezenty, więc nieraz sobie tam nim wykrawam ;), ale eony dzielą mnie od Twoich cudeniek ;), a przepisy są i nie uciekną, jak ogarniesz rzeczywistość one nadal tam będą ;))
      uściski!

      Usuń
    2. A ja jestem bardzo ciekawa Waszej kroniki rodzinnej. Pochwal się proszę,albo na maila prześlij kilka zdjęć. Ja właśnie pracuję nad szkolną i za naszą domową też planuję się zabrać. Polecam Ci papiery w Tk maxxie. Małe bloczki są tam po 16 zł, ale ostatnio udało mi się kupić taki duży 30x30 180 kartek za 50 zł.
      Od rana ta piosenka chodzi mi po głowie, a teraz pokazałam mężowi i on też nuci:)
      Buziaki dla Was!

      Usuń
    3. Ja się za swoją zabrałam jakieś.... 27 lat za późno ;)) i zawsze będę każdemu powtarzała, prowadźcie od początku i lepsza zabawa i realniej oddaje rzeczywistość , ale człowiek młody był i głupi, to nie miał potrzeby, a teraz jakoś mi się tak porobiło mi, ze muszę to życie nasze poukładać ku pamięci ;) około 3 miesiące odtwarzałam po zdjęciach ważne wydarzenia i odwiedziny i wakacje i śluby te wiesz z aparatów analogowych, tam dat nie było, szło ciężko, na razie tkwię w 1988-89 roku czyli jestem tuz przed narodzinami rzeczonej Julci, na razie nie ma się czym chwalić, ale na parę kartek pewnie się pochwalę, fajnie się natomiast czyta stare listy, kartki z wakacji i laurki od dzieci, po tylu latach, wszystko to zamierzam tam umieścić, oby mi życia starczyło na dobrnięcie do 2015 roku ;) kronikę mam taka bardzo grubą na około 240 kartek i jest z dystansami, żeby ne "puchła" od wklejania zdjęć :) dzięki za polecenie TK, zajrzę przy okazji, niedawno trochę papierków dostałam od Ushii z Ushiilandii :)

      Usuń
    4. A masz jakiś schemat, plan jej tworzenia/ Od czego zaczynałaś? Chyba najtrudniej zacząć. Ja w kwietniu po raz pierwszy "wydałam " nasz pierwszy numer kroniki domowej, ale w formie gazetki. Pomysł znalazłam na blogu Joasi http://podrodzinnymdachem.blogspot.com/2015/04/familia.html
      Utknęłam w majowym numerze, bo tyle się działo, że trudno mi to wszystko ogarnąć! Mam nadzieję, że wkrótce się uporam i z majem i czerwcem, a już penie nie długo koniec lipca mnie dogoni.
      Teraz z aparatami cyfrowymi jest wielkie ułatwienie.
      Podziwiam Twoją pracę, bo już ją widzę oczyma wyobraźni. Twje dziewczyny mają cudowną mamę!

      Usuń
    5. Najpierw był i jest - zeszyt, tam pisze co najpierw, oczywiście kronika rodzinna- nasza wiec zaczęła się od naszego ślubu, wkleiłam kilka przypadkowych fotek, które miałam pod ręką, i akt z USC - bo ten mam, odpisu z kościoła nie miałam - a potem pisałam sobie co po kolei a to pierwsza praca męża a pierwsza nasza wspólna gwiazdka, kartki które otrzymaliśmy itp, i tak po kolei, jak coś zapomnę wklejam później :), robię Jeszcze dla dziewczyn robię tzw "Księgę Ocalenia" w każdej będzie praktycznie to samo począwszy od drzewa genealogicznego, które udało mi się odtworzyć od 1885 roku, będą się te księgo każdej z nich niektóre zdjęcia będą inne inne dla Julii inne dla Saskii i dla Łucji, zamierzam tam umieścić wszelkie ważne daty, przepisy, zdarzenia ale większość to będą porady z cyklu "mam a jak się gotuje ogórkowa taka jak ty robisz" :)) i nie po to by do mnie nie dzwoniły ale po to by miały mnie- nas i nasze porady na co dzień w domu, poza tym sentencje, cytaty, książki które warto przeczytać i mieć, nie wiem co tam mi jeszcze przyjdzie do głowy :)

      Usuń
    6. Pomysł z kroniką świetny!!! no zrobiłaś mi kuku teraz, to kolejna rzecz, która mam ochotę zrobić :) pytanie tylko kiedy!

      Usuń
    7. No właśnie kiedy? Ja obiecałam sobie trochę wcześniej niż o 8 wstawać, ale wcześniej jestem nieprzytomna, bo to co robię to jak dzieci śpią. A gdzie kupowałaś kronikę. Ta którą dostałam dla klasy jest ogromna i trochę nieporęczna. Dla nas myślałam o czymś mniejszym.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za maila. Fajnie, że Cię zainspirowałam.

      Usuń
    8. Ja codziennie wstaję o 7, dłużej nie daje mi pospać.... kręgosłup ;), ale ja wysypiam się tak w około 6 godzin ;)
      Kronikę kupiłam na allegro u sprzedającego o nazwie kurniki http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=6718446, ta będzie na pewno dobra :) http://allegro.pl/kronika-a4-album-recznie-malowany-200k-dwukolorowy-i5514408582.html on ma spory wybór bardzo solidnego towaru i w dobrej cenie :) polecam i ja jeszcze raz Tobie dziękuję za wspaniałą inspirację :)

      Usuń
  14. Przepiękne te Wasz córki, ale 26 lat to ... jestes pewna? moze 16 - to tak. Dobrze kliknełaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 26 i potwierdzam :) kochana Ty moja :)
      buziaki!

      Usuń
  15. ależ pyszności wykonałaś, coś czuję, że to moje smaki, chyba spróbuję:) gratuluję sukcesu córki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, są przepyszne, letnie, trochę włoskie, takie w sam raz :) i dziękuje pięknie!
      uściski!

      Usuń
  16. widziałam i podziwiałam jak zawsze !!!!! cudne te córki, że się powtórzę ...po prostu PIĘKNE same w sobie ...bez udziwnień niepotrzebnych ...czyste piękno w nich tkwi !!!!!! a tartę muszę zrobić tylko nie wiem kiedy ,bo teraz latam ...dziś wymiatałam cały dom z wiórów ,pyłu itp ....bo jutro mi okna przywożą :))))))) znikam na jakiś czas Ulcia .....teraz to mi się kamień z love z Wami kojarzył będzie :))))))) buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło nam :) oj wiem jak to jest z najmniejszym remontem, my musimy cały dom pomalować i w środku i na zewnątrz i naprawdę do tego nie tęsknię... , trzymam kciuki za wymiatanie :)
      i ściskam mocno!

      Usuń
  17. Gratuluję ślicznej córci:)))Enej znam i lubię,więc wstydu nie ma:)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), widzisz ja nie znałam, ale teraz znam i ma dwa w jednym ;)
      uściski!

      Usuń
  18. Gratuluje z całego serca! Juli jest prześliczna. Można się zakochać, ma tyle wdzięku i blasku. Wielu sukcesów lub przygód (jak tam sobie marzy) życzę, bo z pewnością się spodoba niejednym oczom fachowca-filmowca. ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi kochana ! :) bardzo bardzo, zobaczymy jak się wszystko potoczy teraz to ona ma prace i szkołę na głowie , za niebawem rodzinę zakłada, na kariery filmowe może czasu zabraknąć ;)))
      uściski!

      Usuń
  19. Gratuluję! Piękna Twoja córa :) Życzę jej wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zobaczymy jak się to rozwinie, na razie mały sukces też cieszy :)
      serdeczności!

      Usuń
  20. Hanulka ma rację jakie 26????
    coś ty w przedszkolu rodziłaś????
    jak tylko pojawił się teledysk to Ulunia napisałam tobie że najbardziej podoba mi się Juleczka :) nie moje muzyczne klimaty :( ale JULECZKA wymiata
    no :)
    a teraz to biorę się za nożyczki i lawende :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 26 i już :)) jeszcze raz dziękuję za miłe słowa dla Julci ;)
      tnij tnij, uwielbiam lawendę i pomyśleć, że jak byłam mała nie lubiłam tego zapachu ;)
      buziaki!

      Usuń
  21. Popieram przedmówczynie- wszystkie Wasze córki są śliczne :) I w ogóle w kobietkach siła, ja też mam 2 siostry, czyli też jest nas 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) fajnie ! u nas w rodzinie praktycznie w każdej rodziły się po 3 dziewczyny ;)
      uściski!

      Usuń
  22. te wasze córy to mają szczęście ,że maja takich urodziwych rodzicieli:))))))))))))) mieli po kim odziedziczyć takie boskie dna:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O łaskawa Ty moja, no miło nam, ale może to zlepek dna też po przodkach ;))
      buziaki!

      Usuń
  23. Żartujesz!? Enej to BARDZO POPULARNY polsko-ukraiński zespół, jeden z moich ULUBIONYCH zresztą :D To ogromny sukces, gratulacje dla córy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Teraz już wiem więcej na ich temat, okazuje się, że tyle z Was go zna, przekażę gratulacje na pewno ;)
      uściski!

      Usuń
  24. Pięknie...!
    Gratuluję i ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! teledysk bardzo optymistyczny kolorystycznie :) Mnie w oko wpadły te boskie garnitury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, bardzo fajnie jest zrobiony, a córka właśnie się zaręczyła :) tak na przekór piosence ;)
      serdeczności!

      Usuń
  26. ja również gratuluję i życzę pięknej dziewczynie wiele kolejnych wyzwań - to budujące bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie, to raczej incydentalna historia, ale kto wie, kto wie :))
      pozdrawiam!

      Usuń
  27. Serdecznie gratuluję! Tobie i córci :)))))!

    OdpowiedzUsuń
  28. a mnie się piosenka nie podoba (tekst ani fabuła) ale córka jest po prostu wyjątkową pięknością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma prawo, ja tez nie jestem fanem biesiadnych piosenek, ale od czasu do czasu można dla zabawy posłuchać, a że córka do tego w tle, to tym bardziej ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  29. Uleńko, ja już kiedyś zaglądałam ale pisać nie mogłam bo to było na urlopie :-)
    Julia, super piękna! Dodała wiele teledyskowi ,Gratuluję
    A piosenka przyjemnie wpada w ucho, wakacyjna ... moja Marcysia śpiewa ją w samochodzie :-)
    Pozdrowienia dla Was obu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Iwonko ! tak jest tak skoczna i wpada w ucho, ostatnio jak panowie remontowali u sąsiadów dach to właśnie sobie śpiewali, było zabawnie :)

      Usuń
  30. Twoja córka jest piękną dziewczyną tak samo zresztą jak dwie pozostałe, gratuluje takiego sukcesu córki a także wspaniałej rodzinki, świetnego bloga z przepięknymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo ! wiesz, to może raczej nie sukces, tylko miłe wydarzenie i pamiątka, ale na długie lata i dla potomności ;)
      pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  31. Fiuuuu, fiuuuuuu! Gratulacje!!!
    Zespol jest mi znany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, a ja nie znałam ;) dziękujemy!
      pozdrawiam!

      Usuń
  32. Urodę ma Twoja Julia subtelną i francuską z lekka ... coś mi się wydaje, że na jednym epizodzie się nie skończy:-)
    Eneja znamy, na koncercie byliśmy , piosenkę śpiewamy w aucie, choć teraz uważam, że teledysk lepszy od samej piosenki:-) Szczere Gratulacje! Powodzenia w remontach i przytulaki dla kociaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)), powiem Julii, ucieszy się na pewno, tyle osób zna ten zespól. aż mi głupio, ze ja nie znałam do tej pory, ale j mało słucham radia, tv nie mam to pewnie dlatego ;) tym bardziej mi miło, ze Ty znasz :), koty wyprzytulane:)
      uściski!

      Usuń
  33. Zespołu nie znałam wcześniej, piosenki słuchaliśmy w radio w drodze na wakacje.... Moje dzieci ją uwielbiają... A Twoja córka super gra, śliczna dziewczyna, świetna przygoda pewne? Co do kroniki ciekawy pomysł, tylko jak dla mnie ciężej by było z realizacją.... czas, czas i czas...
    Pozdrawiam serdecznie, Magda....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i my, tez nie znaliśmy :) tak to dla niej miły epizod i pamiątka na całe życie :) moje pozaczynane rzeczy tez leża , jak nie brak czasu to spadek formy, to nowe rzeczy... .. i wlecze się to i wlecze jak u każdego ;)
      uściski!

      Usuń
  34. Piękne zdjęcia :-). Często do Ciebie zaglądam. Pozdrowienia
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja tez do Ciebie trafiłam od Izy z Domowego Zakątka ;) uwielbiam takie rodziny jak Twoja ;)
      uściski!

      Usuń
  35. Tak, Enej bardzo znany tu :) Gratuluję córci i całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło, dziękuje pięknie! i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  36. Gratulacje dla córki ;) Pięknie wygląda na zdjęciach a pewnie jeszcze piękniej w rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W rzeczywistości się nie maluje :)
      ja wole ją nieumalowaną ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  37. Teledysk znałam , ale popatrz nie wiedziałam ,że to Wasza córka......śliczna dziewczyna.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano nasza, i to całkiem przez przypadek ;)
      uściski!

      Usuń
  38. Brawo! Wielkie gratulacje dla córki! Piękna dziewczyna,świetny teledysk. Widać, że ma dziewczyna talent, bo bardzo dobra gra aktorska- mimika doskonała. Jeszcze raz wielkie gratulacje i dla Julii i dla Was jako rodziców :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Julka w robieniu min jest dobra:) od małego je robi, więc to był teledysk w sam raz dla niej :) bo z dykcja to już u niej gorzej. Dziękujemy!!

      Usuń
  39. Cóż za zbieg okoliczności! Dziś miałam kilka spraw do załatwienia ,,na mieście,, Siedziałam znudzona w przydługiej kolejce, ukradkiem zerkają na tv. Po raz pierwszy zobaczyłam wtedy teledysk Enej i długowłosą dziewczynę , którą bardziej zapamiętałam niż sam utwór ;)
    p.s. Zobowiązuję mamę do przekazani córce,,Julia śliczna jesteś!,,

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak zobaczyłam ten teledysk to nie mogłam się napatrzeć na tę piękną dziewczynę! Na bloga zaglądam, ale nie skojarzyłam, że to Pani córka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam pani - w blogowym świecie jesteśmy na ty :) ano moja moja - sama byłam zaskoczona jak mi powiedziała, że będzie grała ;)
      pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  41. Bardzo lubię Enej i tą piosenke. Teledysk do niej jest super i Julia świetnie odegrała swoją rolę :-) Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne wspomnienia, cały blog prześliczny;) Miło czytać takie wpisy;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...