piątek, 5 sierpnia 2011

Wymianki - spontaniczne ale jakże przyjemne :))

Moje wędrówki po waszych blogach nieraz owocują  przyjemnymi wydarzeniami, jak ładnie poproszę, to nieraz któraś mi coś kupi , coś co sama ma i mi się spodoba tak jak to  było w przypadku
zobaczyłam u niej piękne niebieskie miseczki w moim ulubionym kolorze i Ola mi je kupiła, dziękuję Ci pięknie,  a że nie chciała pieniędzy :)) to w zamian dostała torbę ;)



  
A jeszcze wcześniej   trafiłam na blog 
i tam zobaczyłam piękne słoje i karafki, a że to zawsze się przydaje, to też poprosiłam i mi kupiła 3 słoje i 3 karafki :)) i tu składam podziękowania, bo się natachała ich tyle  i  nie chciała pieniędzy jeno niespodziankę  więc znowu uszyłam torbę ;)), tym razem w innej kolorystyce



a jeszcze wcześniej  spodobały mi sie jutowe worki, które zobaczyłam u
przysłała mi je  bez mrugnięcia okiem, jeszcze ich nie wykorzystałam tak jak planuję, więc prezentuję w wersji roboczej ;)

dziękuję Ikuś i  pomimo jej protestów ;))) jakoś się musiałam odwdzięczyć to 
wyhaftowałam mały obrazek  ;)


a niedawno całkiem, zamarzyły się jej moje Amarene Sciroppate więc pofrunęły wraz z torebką śniadaniową uszytą z... materiału :), to  moje nowe odkrycie krawieckie, myślę, że śniadanko w pracy  będzie  jej teraz lepiej smakowało :)





 uff, to na tyle tych moich wymianek i tajemnic :)), mam jeszcze jedną wymiankę, przemiłą i śliczną i przydatną jednocześnie -  od  Mimi :), ale na innych nieco  zasadach to napiszę innym razem :)

aaaa!!!  i jesz cze dostałam  2 kolejne wyróżnienia od

dziękuję Wam serdecznie!!

tymczasem pozdrawiam Was słonecznie i ciepło  i pędzę do obowiązków ;)
pa!



46 komentarzy:

  1. What a wonderful post! So many cute things!!! Wonderful bowls, ammazing bags and a very sweet stitching!:) Congrats, Ira

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję (zasłużonych) wyróżnień. Jestem zakochana po uszy w mojej nowej torbie, a w słowach nie jestem w stanie opisać wyrazu mojej twarzy, jak otworzyłam kopertę ;) Piękna, piękna, piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulu super te wymianki:) A Twoje torby są świetne:)

    Właśnie dostałam przesyłkę od Ciebie, dziękuję Ci za cudną kosmetyczkę, jest śliczna:)
    Całkiem blisko siebie mieszkamy:)
    pozdrawiam i buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho, ho, ho, ale piękności! Miseczki, słoje, karafki, torby, wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne torby:))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajajaj jakie rarytaski :) Twoje torby sa piekne!!!a ta sniadaniowa omg - idelana, cudowne rzeczy z wymianki
    :)milego weekendu zycze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulenko jakie pieknosci!! wszysciuchno mi sie taaaaak podoba!!!!!!!!! i prezenty i twoje torby! ah jak ja lubie bloggowac, tyle fajnych tu kobitek, prawda??? no i te zdjecia Twoje uuwieeeelbiam!

    Buzka, Syl

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNE TORBY, MOŻNA TAKA ZAMÓWIĆ ? ILA

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula, bardzo piękne wymianki, muszę napisać, ze internet jest ogromnym zbiorowiskiem i jak w życiu można spotkać różne osoby, ale jak widać można spotkać wiele cudownych i wyjątkowych ludzi.
    Ja jestem niezwykle szczęśliwa, że spotkałam na swojej internetowej drodze takie osoby jak Ty, niezwykłe, utalentowane, od których czerpię wiedzę i inspirację!
    Jednak nie mogę nie napisać... te pierwsza torba jest niesamowita, absolutnie cudowne kolory... ach moja słabość... takie piękności...

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem jak mogłam jeszcze tutaj nie trafić... torby są przepiękne, inne przedmioty wymiankowe również. Ale rozbroiła mnie torebka śniadaniowa... no powaliła na kolana wprost!
    biegnę oglądać resztę bloga, miły wieczór się zapowiada:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj uczta dla oka:DDD Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urrocze torby!!:-)A miseczki, karafki i słoje bosssskie:-) Co do śniadaniówki to właśnie mam zamiar uszyć coś na ten kształt:-)Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajniutkie te twoje blogowe wędrówki:)
    A torebusie śliczne, na pewno się podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  14. te torby są cudne...! przepiękne ! zakochałam się w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  15. no cuda Panie cuda same !!!! Uleńko torby cudne a śniadaniowa to już zaczarowała mnie totalnie !!!! zdolna bestia niesłychanie jesteś , a miseczki poezja !!!! ściskam baaardzo mocno !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Milutkie niespodzianki a torby genialne:)Szkoda, że nie lubuję się w takich szklanych i porcelanowych bibelotach, chętnie zostałabym uczestnikiem takich fantastycznych wymianek:)Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne rzeczy wypatrzyłaś,fajne takie wymianki,a Twoje torby piękne,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wymianki bardzo udane! A wiesz, co mnie zadziwiło najbardziej? To, że miseczki są z amerykańskiego sklepu Pier 1 imports! Ten sklep mam u siebie pod domem dosłownie, tylko nic już ostatnio nie nabywam, bo wkrótce się przeprowadzamy, a ceny paczek stąd do Europy zwalają na kolana :(:( No ale sklep ten, a nie inny, nazwa i czcionka nie do pomylenia, i nawet w ofercie mają obecnie takie miseczki, tylko w kolorowych kompletach:
    http://www.pier1.com/Catalog/Dining/tabid/977/CategoryId/885/ProductId/3864/ProductName/Ice-Cream-Bowl-Set/Default.aspx
    Ja wyśledziłam już na blogu Olgi pochodzenie miseczek ze sklepu wszystko za 4 złote i tym bardziej nie mogę się nadziwić, i pomyślałam, że muszę Ci o tym koniecznie opowiedzieć :)
    Ślę pozdrowienia Twojemu anielskiemu zakątkowi! M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jutowe worek mam w planach wykorzystać jesienią (wygrałam candy u Iki).
    Owocne te Wasze wymianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuda i wianki!
    Wszystko takie śliczne!
    Takie wymianki są bardzo fajne.
    Twoje torby są BOSKIE!
    Zdolna jesteś niesłychanie!
    Posyłam tuzin buziaków :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Blueberry - Thanks for your nice comment ;)

    Czarna Jagoda - :)))

    Olga - och! ciesze się bardzo bardzo :)) niech Ci się nosi ja najdłużej ;))

    Bramasole - no to dobrze, że dotarła cała i zdrowa :), ano rzeczywiście całkiem blisko :))
    może niebawem uda się jakieś spotkanie ;)

    Myszka,Agatab - ho ho!! dziękuję pięknie za komplementy ;)

    Bree, Aldona - taaak wymianki są przyjemne, ale ja jak zwykle z terminami w tyle, ale jakoś poszło :)))

    Syl - wielgachne dzięki za miłe słowa, tak, blogowe kobietki są super, morze nieskończone inspiracji i pięknych rzeczy, heh... też uwielbiam Twoje ;))

    Anonimowy - Ila - tak można, na maila proszę i wiadomość :))

    Pysiula - wiem ,że lubisz te kolory, to widać po Twoich wspaniałych zdjęciach ;)), a od Twoich przemiłych słów jużem cała różowa :)))
    dziękuje Ci pięknie, jakbyś miała życzenie to pisz na maila :)))

    Lili - witaj i zapraszam ile chcesz, miło mi, że mój blog Ci przypadł do gustu,podskoczę i do Ciebie w wolnej chwili ;))

    Mamurda - dziękuję ;)))

    Sabik - dzięki wielkie za miłe słowa, tak, szyj torebki - są proste do uszycia, i mogą mieć różne zastosowania ;))

    Agea, Weronika - dziękuję serdecznie, cieszy mnie to że się Wam podobają i motywuje do dalszej pracy :))

    Monique - cuda powiadasz :))), e tam torby i skorupki jeno ;))), torebka śniadaniowa mnie też zauroczyła, jak pierwszy raz zobaczyłam, to postanowiłam takową popełnić i sądzę, że parę ich powstanie jeszcze... ;))

    Deilephila - wymianki całkiem spontaniczne, ot mnie wpadły w oko skorupki, a reszta to już na żywioł, kwestia dogadania się co komu pasuje i się podoba :))), ni a ja uwielbiam takie rzeczy, córki na wydaniu to trzeba zbierać ;)))

    Aga 2201 - :))), dziękuję, no nieraz coś wpadnie w oko i spać nie można :)) to i się zadziała wymianka. ;))

    Marchewska Dracoolina - no właśnie, świat jest mały :))), niekiedy trafić można na coś z pozoru niedostępnego, tym bardziej mnie to ucieszyło, a miseczki które pokazałaś, śliczne - kolory absolutnie piękne, pastelowe, takie jak lubię, a co do wysyłki ze Stanów, moje córki odkryły absolutnie tani sposób na wysyłanie rzeczy stamtąd :), jak kupują na ebay :)) - można nawet tam i to znaleźć- dzięki za info :))

    Kamila - oo tak, pamiętam , jutowe worki Iki są nawet już dość sławne ;)))

    Mimi - kochana ,lejesz mi miód przedniej jakości na serce swoimi słowami, nigdy nic nie wymieniałam do tej pory, ale teraz wiem, że to bardzo jest przyjemne, nie sądzisz??, mam dla Ciebie myślę niezłą niespodziankę ;))

    Kochane moje, dziękuję za wszystkie przemiłe i ciepłe słowa, jesteście dla mnie wielką motywacją do działania, UŚCISKI WIELKIE DLA KAŻDEJ Z OSOBNA

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowicie pozytywna energia bije z tego posta :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dag - och jak mi miło, że wpadłaś, sama nie wiem, ot lubię Was wszystkie niesamowicie, może dlatego :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. ULU JAKIE TY NIEZIEMSKIE TORBY CZYNISZ....MISECZKI FAKTYCZNIE PIĘKNE...POZDRAWIAM:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Te wymianki to wspaniala sprawa. Do tego te prezenty z jednej i drugiej strony są cudowne. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ula, pierwsze co pomyślałam jak przeczytałam Twojego dzisiejszego posta to, że niezła z Ciebie szczęściara bo po pierwsze-takie cudności zdobyłaś a po drugie - zupełnie bezinteresownie i to chyba ma największą wartość w tej wymiance:)
    A druga myśl jaka mi przyszła to całkowity zachwyt nad Twoimi torbami, są przepiękne, zestawienie kolorów boskie nie mówiąc już o wykonaniu! Wiesz, że dopiero się uczę szyć stąd pochłaniam wzrokiem jak i co uszyć i nadziwić się nie mogę jak to pięknie zrobiłaś:)!
    Ula, piszę do Ciebie maila:)
    całuski,

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe torby...piękna wymianka. Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uleńko no normalnie jestem w szoku!! jakie to wszystko piękne i pyszne! i za słowo pisane dziękuję :) a woreczka to samo GreenGate by się nie powstydziło ;)
    teraz będę się bała cokolwiek pisać u Ciebie w komentarzach!
    Buziaki Kochana! miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wymianki bardzo udane! Szczególnie do gustu przypadły mi miseczki w moim ukochanym kolorze - gdybyćie mogły zdradzić, gdzie je kupić...
    PS. Bardzo dziękuję, Ulu, za odwiedziny i ciepłe słowa - to naprawdę wiele dla mnie znaczy...

    OdpowiedzUsuń
  30. Qura Domowa - a dziękować serdecznie :)), ale muszę jakiś inny patent zrobić, bo te już trochę mi się opatrzyły :)

    Zmierzch Luny - tak, to mila sprawa ;))

    Magdalenia - :))) coś jest w tym co piszesz ;)mają jakieś ciepło w sobie;), muszę trochę pokombinować z innymi kolorami i fasonami.

    Peninia - witam i dziękuje za przemiły komplement ;)

    Ika - ooo kochana, przesadziłaś z tym Green Gate, acz miło mi niezmiernie za tak miły komplement ;)))), smakuj sobie, pestki nie połknij i zawsze pisz śmiało i co chcesz tytlko kochana ;))

    Amaggie- Olga jest ze Stargardu Szcz. jak pamiętam, to tam kupiła :). ale to jej pytaj, ja tez dziękuję ,że mnie odwiedzasz, to jest zawsze miłe.

    Dziękuję Wam moje drogie za tak miły odbiór i komentarze, słońce niech Wam dziś świeci do samej nocy :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wiem jak to się stało, że jestem tu dopiero po raz pierwszy! fajne wzmianki i genialny pomysł na torbę śniadaniową - śmierć foliówką!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ula, prezenty naprawdę wspaniałe, a Twoje torby.. (szczególnie różowa) marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ulu - powiem jedno - JESTEŚ NIESAMOWITA! Kiedy Na to wszytko znajdujesz czas? Podziwiam Cię - naprawdę. W taki krótkim czasie żeby, uszyć, wychorować tyle wspaniałych rzeczy...masz niesamowity talent :)
    Czekam z niecierpliwością na Twoje kolejne prace :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Craftomania - :))) witaj i rozgość się, tez nie lubię foliówek ;))

    Mika - dziękuję kochana - Twój komentarz to piękna motywacja do działania dla mnie

    Aleja57 - czas???? - he he, ja to powinnam była uszyć wieki temu i pokazać, a dopiero teraz znalazłam czas, różnie to bywa z nim, niby jest a ciągle go za mało, albo za dużo pomysłów, sama nie wiem, dzięki za miłe słowa :))

    uściski dla Was posyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Same piękności! Zdolna babeczka z Ciebie.
    aga

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcie z kropelkami wody - bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Torby są po prostu fantastyczne - zakochałam się bez pamięci:) Uwielbiam takie lniane klimaty. I te kwiatuszki tak uroczo je ozdabiają. PS. Robisz świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne torebki szyjesz !!
    Już nie wiem za co Cię podziwiać bo w każdej dziedzinie się spełniasz ! :)
    Fotografie jak zawsze piękne i pełne pasji ! :)
    Podziwiam Ciebie - kiedy Ty to wszystko robisz..
    Mi czas ucieka tak szybko...za szybko !
    Pozdrawiam cieplutko z Gorzówka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aga - ;)))) dziękuję pięknie !

    Kemotka - uwielbiam kropelki wody, dziękuję :)))

    Igła i nitka - pięknie dziękuję za tak miłe słowa
    len tez uwielbiam, wszelaki.

    Paula - I mnie czas ucieka Puluś, jak szalony, jak poświęcam czas na jedno, to cierpi inne, nie ma na to rady i trzeba zaakceptować albo noce zarywać :)), dziękuję Ci za tak miłe słowa

    Pozdrawiam Was naj naj najserdeczniej jak portrafię:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne te wymianki :) miło się czyta, że blogerki sprawiają sobie nawzajem takie przyjmności :-)
    torby sa bardzo fajne, spodobały mi się te ponaszywane kwiatki. sama również lubię szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale cudowności! Piękne wymianki,wszystkie bez wyjątku. Śliczne te twoje torebeczki i haftowany ptaszek, sliczne miseczki, słoje, karafka. Ach warto sobie tak umilać życie:)
    Pozdrawiam ciepło i bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kasia - oj tak, blogowe koleżanki potrafią umilić życie i osłodzić ;))- dziękuję i pięknie za odwiedziny ;))

    Iwoja - tak, lubię takie niespodzianki, a jeszcze bardziej lubię je robić innym ;))
    Pozdrawiam Was serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wsiąklam w czytanie Twojego bloga. Auuuu. czytam i oglądam z wielka przyjemnoscia nadal. oczywiscie jedną ręka.
    buziolki

    OdpowiedzUsuń
  44. Wsiąklam w czytanie Twojego bloga. Auuuu. czytam i oglądam z wielka przyjemnoscia nadal. oczywiscie jedną ręka.
    buziolki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...