sobota, 3 grudnia 2011

Zwycięzcy drugiej zapowiedzi candy - spontaniczna zabawa :)


 Czas na ogłoszenie wyników wczorajszej spontanicznej zabawy, ku radości  samych zwyciężczyń a mojemu sporemu zaskoczeniu wygrały aż 4 osoby którym udało się zrobić Print Screen z numerem wyświetlenia strony 50.555 , oraz jedna z początku zabawy która przysłała Print Screen z numerem 50.050, a oto lista 





 5. MARTYNA


 Natomiast 250 wygrywającym  obserwatorem została:
1. Majaizgraja

oraz w drugiej edycji  255 wygrywającym  obserwatorem  została:
2. Wieczka

Dziękuję serdecznie wszystkim  za zabawę, teoretycznie nagrody-niespodzianki powinny być wysłane wraz z ogłoszeniem wyników właściwego candy, które jeszcze nie zostało ogłoszone ;)))
ale może wyrobię się wcześniej, w każdym razie, ogłoszenie candy niebawem
będą 2 nagrody , jedna główna
oraz dla osób które najczęściej u mnie bywają i zostawiają komentarz.

Miłego odpoczynku weekendowego  Wam życzę ;))









23 komentarze:

  1. Wow ale dziewczyny sie postaraly Ulenko:-) NO to czekamy na candy:-) milego weekendu, odpoczywajcie:-))) Pozdrawiam

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie wesoło i zabawowo ;) aż miło!
    Gratuluję dziewczynom ! ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Syl -
    weekend mam pracowity ;)), ale postaram się odpocząć przy składaniu ubranek ;))

    Ineska -
    A tak chciałam rozruszać trochę blogowy świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawa :)
    ściskam Cię mocno!
    magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę :)))Miłego weekendu!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co mi jest ale nie mogam u siebie znalec spint itditd. Debilizm komputerowy mi sijawnil hihi
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję....no kochana to potrzymałaś nas w hazardowej atmosferce-buziole:))

    OdpowiedzUsuń
  8. No to teraz masz co robić:)
    Dziewczyny, bądźcie pewne, że CUDA dostaniecie!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jako jedna z osób, która licznik złapała potwierdzam swoją wielką radość:). Jednak muszę także wyznać moje zaskoczenie co do liczby osób, które wygrały, bo wydawało mi się, że print screena może zrobić tylko jedna osoba, ale jak widać dla bloggera nie ma nic niemożliwego:):).
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje dziewczynom, super zabawa, wczoraj bylam taka zakrecona ze nie kumalam o co chodzi w Tym candy!!! az mi smiac sie chce :)
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dziewczynom, a Tobie Uleńko dziękuję za zabawę.:D Trzymałaś swoje "zaglądaczki" w pełnej emocji atmosferze.;D
    Pozdrawiam najserdeczniej.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nadal nie rozumiem na czym polega ta zabawa buuu,
    pozdrawiam i gratuluję dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż mogę powiedzieć no adrenalinka była czyli swój cel osiągnęłaś :-) a wiesz jak ja byłam zaskoczona kiedy dostałam Twojego maila ;-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też byłam przekonana (Nadal jestem), że daną liczbę razy wyświetleń bloga można wyświetlić tylko raz... Nie wiem czy jasno się wyraziłam. Pewnie nie... Ale ponieważ blogger robi co chce to jak widać i tym razem zrobił niespodziankę. Ty Uleńko chyba najbardziej byłaś zaskoczona faktycznie :) Pozdrawiam deszczowo

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, chyba mnie coś ominęło? Albo ja też nie do końca rozumie zasady tej zabawy? W każdym razie i tak serdecznie pozdrawiam i życzę Ci Uleńko miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo się cieszę że udało mi się z tym numerkiem ;)
    gorąco pozdrawiam i czekam na dalszy ciąg zabawy

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, ja nie poszłam do pracy, odbywam na razie praktyki, po 2 godzinach wracam do domu na karmieni i potem idę na kolejne dwie. karolek w tym czasie jest babcią:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygrane, takie candy to świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...