piątek, 21 marca 2014

W I O S N A jakiej nie pamiętam :))

20 okrągłych stopni we w cieniu :)) pszczoły latają, koty się wygrzewają, dziewczyny moje kwitną, kwiaty rosną,  pościel się wietrzy wszystkie okna pootwierane, szmaty się suszą i piorą, bezy się pieką, ogórkowa pyrka na gazie,   ja po mimo 3 godzin snu co dobę  mam chęć do życia jak nigdy choć przede mną wiele godzin pracy i znowu mało snu, jest pięknie, słonecznie, rześko,  wylazłam ze dresików bo za gorąco w nich  jak na dziś i kiecunię przywdziałam letnią , jest bossssskooo !!!

To lecę do pracy dalej, bo właśnie partia chlebka się ukręciła ;)))








 Mówiłam Wam już, że  w przyszłym życiu chciałabym być własnym kotem jak mawia mój Ślubny ;)) 
oj poleżałabym w pościelce z wielką chęcią nicnierobiąc jak mój sierściuszek :))) 

to pa pa ;))
i dziękuję za Wasze przemiłe odwiedziny !!

59 komentarzy:

  1. Wiosna, wiosna wkoło .... ech cudny dziś dzień :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był cudny, ale się skończył a dzisiaj zimko...
      uściski!

      Usuń
  2. wiosna to czy lato ...ja też w sukience letniej pomykam po mieszkaniu ....na balkonie tylko pranie wywieszam i zdejmuję bo schnie w trymga ..tak to ja lubię ....a pomiędzy wskakuję do Was :))) chlebkiem aż mi zapachiało !!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No piękny to był dzień, marzy mi się powtórka a nie te deszcze codziennie.. ;)
      uściski!

      Usuń
  3. piękna wiosna na wspaniałych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minęło kilka dni a już jest dwa razy więcej zieloności ;))
      pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wiosennie, cieplutko i od razu jest chęć do życia! Tym chlebkiem to i mi zapachniało!
    Serdecznie pozdrawiam - oczywiście wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i pozdrawiam ciepło, czekamy teraz do lata, lato to jednak same cuda w ogrodzie, porzeczka już mi liście wypuściła ;))

      Usuń
  5. Racja..nie pamietam takiej wiosny..cudna i ta u mnie i ta u Ciebie.Pozdrawiam i pilnuj chlebka..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Alu, ze się skończyła ta ciepła fala i jest zimno i ciągle pada, ale za to roślinki piją a im tego potrzeba na wiosnę :))
      buziaki!

      Usuń
  6. Ależ piękne te Twoje córki! Już dawno się nimi zachwycam a teraz wreszcie postanowiłam to napisać - cudne!
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie, dziękuję i mocno pozdrawiam !

      Usuń
  7. też bym chciała być własnym kotem:))król życia-normalnie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie, żyją jak bogowie na Olimpie :))
      uściski!

      Usuń
  8. U mnie bylo tak wczoraj, a dzis juz deszczowo :(
    Piekne wiosenne zdjecia!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i deszczyk potrzebny dla roślinek, zieleni się szybko wszystko od niego, a ciepło jeszcze powróci
      buziaki!:))

      Usuń
  9. Ja tez z wiosennym ciepelkim odzyskuje checi I zapal do zycia:) Umnie nie jest az tak cieplo, ale tez jest fajnie:) Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! weekendy mamy z reguły pracowite, takie czasy ;)) a wiosna nieco się oziębiła ale nadal ochoczo się zieleni ;))
      buziaki!

      Usuń
  10. ;) ja dla odmiany z grabiami biegam :) ale w wolnej minutce z chętnością popatrzę na Wasze kwiecie :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to biegam chyba już ze wszystkim, zresztą, gadałyśmy niedawno.... ech to życie zabiegane ;))
      buziaki!

      Usuń
  11. Ach ta wiosna !!! zdjęcia cudne - jak zwykle :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosna w natarciu, przez 4 dni zazieleniło się u nas niemożebnie ;))
      ściskam mocno!!

      Usuń
  12. Witam- o jakie piękne to zdjęcie szafirkowe, z bzyczącą broszką i barwami z serca wiosny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bzykadełek tego dnia było sporo, i mucha tez była ;)) a w ogrodzie coraz więcej zieleni ;))
      pozdrawiam!

      Usuń
  13. Ach ta wiosna ......coraz bardziej się rozkręca;)jak dla mnie to najpiękniejsza pora roku jest;)pozdrawiam iście wiośniście;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, wystarczyły 4 dni i już dwa razy więcej tej zieleni ;))
      uściski!

      Usuń
  14. Pięknie u Ciebie, tak domowo i przytulnie, tak jak lubię:) Zapraszam do siebie i serdecznie pozdrawiam http://murawskaagata2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi bardzo, dziękuję za zaproszenie, odwiedzę Cię na pewno :)
      serdeczności!

      Usuń
  15. To i ja mogę być takim kotem wylegiwaczem :)
    Wiosenne pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też 24/24/7 :))))))))))))) zwlaszcza w przesileniu wiosennym :)) koty to szczęściarze!
      buziaki!

      Usuń
  16. Piękna wiosna u Ciebie!

    U mnie jeszcze nie rozkwitła tak ładnie, ale spędzam weekend u mamy, w innej częsci Polski i tu powitały mnie forsycje i fiołki kwitnące, zieleń i feeria zapachów. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. forsycji w ogrodzie nie mam ale mają sąsiedzi, więc podziwiam sobie idąc do sklepu. Fijołki dzisiaj widziałam, ale nie miałam odwagi tarzać się przy cudzym płocie by je powąchać ;))
      pozdrawiam!

      Usuń
  17. Kwitnij Kochana, kwitnij i trochę więcej snu życzę (sobie również ;)
    buziaki,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa... z tym snem to porażka ;)) nieustająca ;)), kwitnę bo mam mam wyjścia na wiosnę , chociaż biorąc pod uwagę mój wiek... to niekoniecznie :)))))))))
      buziaki!

      Usuń
  18. Ja cudnie! Piekne fotografie, tesknie za taka wiosna.. u mnie jeszcze zima. Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje pięknie, u nas nadal wiosna w natarciu, przyjdzie i do Ciebie ;)
      uściski!

      Usuń
  19. Ula , czuję sięu Ciebie jak we własnym domu a to za sprawą tych kociaków.Byś swoim własnym kotem -dobry pomysł :-).Piękne zdjęcia . Dawaj więcej .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :)) a zdjęcia dam dam :) za niedługo, no my kociarze to wiemy czym jest wiosna dla kotów ;))
      buziaki!

      Usuń
  20. Kto, by nie chciał być kotem w tak prawdziwie anielskim zakątku. I jeszcze zapach chleba jak w raju :)
    Dużo słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)) nasze koty tego nie mówią, czy im dobrze, ale ich miny mówią wiele ;))
      uściski!

      Usuń
  21. Wiosna, jak nic:) Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze takiego posta przeczytać:) DziękujeMY:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaraz więcej motywacji i chęci do życia. Piękne kwiaty i kociaki! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiosna cieszy przeogromnie! Ostatnie zdjęcie urocze!! Ściskam :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna wiosna, wspaniała to pora roku, która daje (a czasem przywraca) chęć do życia :)
    Fotografie cud-miód :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne kwiaty! :) Pozdrawiam gorąco w tą przepiękną wiosnę :) Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam!!!
    Wpadam tu pierwszy raz z wizytą i widzę, że sporo się u Ciebie dzieje, słońce świeci, zupa się gotuje, chleb się piecze...:) Piękne zdjęcia. Piękny blog. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiosna! uwielbiam ją, wszystko budzi się do życia, kwiaty piękne, słoneczko :) ps. ślicznie wyglądasz, pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. witam,ja tak z innej beczki , czytałam u Pani na blogu o konikach dala, czy orjentuje się Pani ile kosztuje w Szwecji taki konik ?

    OdpowiedzUsuń
  30. U Ciebie tak jak lubię, swojsko, domowo, przytulnie i rodzinnie,pięknie po prostu tak jak lubię:)
    Zapraszam do siebie http://murawskaagata2.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja pewnie kiedys byłam kotem hi hi.
    Piękna wiosna i cudowne koty

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...