środa, 10 kwietnia 2019

{15} Szybki post obowiązkowy

Ku pokazaniu postępów w haftowaniu. Których za wiele nie ma :)
w ubiegłym miesiącu zero czasu, ale chałupa wylizana na  święta, potem urlop, a teraz ZERO dnia, 
na publikację, padam na pysk, po 7 godzinach podróży, wstawiłam pranie nakarmiłam ferajnę kotów, obdzwoniłam rodzinę, że żyjemy i wróciliśmy cali i zdrowi. także jedna fota dzisiaj, a potem edit , jak się ogarnę z życiem :). Miał być edit gwiazdki, ale to kurde osobna historia, co ja tam nawywijałam z nią i ile razy prułam przy zszywaniu :)


E D Y C J A

Także dzisiaj  postęp w pogrubianiu pnia Parolinowej choinki, a potem porównawcze foty, gdzie przybyło :)



to jest stan choinki  z lutego 2019



a tu stan z marca 2019





pokazywanie pozostałych nie ma sensu, ponieważ nie postawiłam ani jednego krzyżyka, zatem nie będę zabałaganiać posta  wtórnymi zdjęciami które możecie zobaczyć tutaj:

 http://anielskizakatek.blogspot.com/2019/03/13-dzis-krotko-w-temacie-postepow.html



 Pozdrawiam ;)


5 komentarzy:

  1. Już jest ślicznie, bardzo mi się podoba. Myślę, że będzie dzieło sztuki. :)

    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu energii.

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam za wytrwałość:) ja bym się poddała po pierwszym krzyżyku:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle podziwiam każdy krzyżyk Twój. U mnie święta daleko ale jeszcze trochę czasu jest. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiecień powinien nazywać się raczej małoczas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko gna ale gdy pomyślę sobie o Tobie jak pracujesz na krzyżykami, a każdy ma w sobie zaklętą chwilkę pełną skupienia i wyciszenia, to robi mi się jakoś tak spokojniej :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...