środa, 1 lutego 2023

{4} Wiosenny drobiazg

 Wiosenny drobiazg, czyli skorupka z dzwonkiem,mam nadzieję, że przyda się jako wielkanocna ozdoba.

To jedna z trzech skorupek z kwiatkiem, szukałam ich tony czasu, od kiedy zobaczyłam je na pintereście.



 

I znalazłam, projektantką jest Vetlanka, ma w swoim dorobku moc pięknych delikatnych wzorów 

roślinnych i nie tylko.

Ja wykonałam skorupkę na kanwie plastikowej, natomiast raczej skuszę się kolejnym razem na tryptyk i  

do tego na płótnie. Schemat jest zdecydowanie przystosowany do płótna, ponieważ ma kontury wpół

krzyżyka 

A oto moja interpretacja skorupki w sztucznym świetle



Zgłaszam ją na zabawę u Małgosi

"Pascha 2022-2023"

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zanabyła jeszcze jednego schematu, 

uroczego zająca, mam nadzieję go popełnić do Wielkanocy :)



na dzisiaj to tyle, lecę do codzienności

Pozdrawiam!

Ula
 


10 komentarzy:

  1. Faktycznie wzory delikatne i subtelne. Twoja skorupka na piku prezentuje się cudownie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza skorupka, a planowany zając równie uroczy. Oby wszystko poszło zgodnie z planem. I dzięki za namiary na sklep

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy haft! Jak mi się wiosny chce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatny hafcik , lekki , wiosenny. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachniało wiosną, ładny drobiazg powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym wiedziała, że szukasz, podesłałabym namiar na sklep. Już jakiś czas temu te skorupki nabyłam i wyhaftowałam na razie dwie :-) O zającu też myślę, bo piękny. Mamy takie same upodobania :-)
    Pozdrawiam i podziwiam od zawsze sposób prezentacji Twoich prac :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...