środa, 1 marca 2023

{6} Hafciarskie sprawozdanie

 Jak w temacie, czas zaprezentować kolejne prace na zabawy wszelakie.

EDIT:

Pierwsza praca bierze udział w dwóch zabawach 

U KASI Choinka 2023

 

 
 
i u ELI 
"Zabawa hafciarska motyw x 10"
tym razem motywem jest kokarda.
 

 
A uroczy kuper królika w skorupce powędruje na zabawę u MAŁGOSI




Jak widać trochę na skróty jadę, bo daję  jeden haft na dwie zabawy, ale  tak  wychodzi mi czasowo najlepiej, bo niekiedy mam tygodniowe przerwy w haftowaniu i potem ciężko nadrobić straty :)


Pozdrawiam Was serdecznie

dziękuję pięknie  za komentarze 

ula





14 komentarzy:

  1. Śliczne są, bardzo ładnie prezentują się na tej plastikowej kanwie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne to jajeczko z zajączkiem! Coraz lepiej Ci idzie, od dawna śledzę Twój blog i postępy są wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna choinka! Cudne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace! Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie zawieszki są śliczne. Uwielbiam Twoje wybory z wielkiej powodzi wzorków :-)
    Serdeczne pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze hafciki. Lubię Twoje miniaturki :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze :) Szczególnie choineczka przystrojona w kokardki mnie urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne hafty :).

    Czy mogłabym prosić o wzorki albo namiary na wzorki?
    Zwłaszcza zauroczyło mnie jajko z zajączkiem :).
    amma(małpa)poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta choineczka, jeszcze nie rzucił mi się w oczy taki wzór. A wielkanocna ozdoba super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne ozdoby! Mnóstwo w nich serca i pracy!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...