środa, 28 sierpnia 2024

{1} Czas spróbować, może się uda :)

 Przysiadałam kilka razy i nic... 

Taki czas to był trudny.

Odeszło z mojego życia kilka osób bliższych i dalszych i wylogowało mnie z systemu, musiałam odetchnąć i przewartościować  pewne sprawy.

Teraz może  się uda od czasu do czasu coś naskrobać, hafty pokazać, które niezmiennie są ukojeniem duszy mojej, oprócz wnusiątek, tak, tak, mam już drugie,  tym razem chłopczysia.

Taże tak,  przede mną trzy miesiące rekonwalescencji po artroskopii kolana, może być tak, że pojawię się tu częściej aniżeli ostatnio.



serdeczności!




2 komentarze:

  1. Dzień dobry! Cieszę się, że wróciła Pani do pisania. Życzę zdrowia i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulciu kochana, jak dobrze, że jesteś!!!
    Gratuluję Wnusia! Niech Dzieciątko rośnie zdrowo i szczęśliwie :-)))
    Tobie też duuużo zdrówka i spokojnego powrotu do duchowej równowagi. No i nie opuszczaj Nas na tak długi czas już więcej :-)))
    💖

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...