wtorek, 22 marca 2011

Croque Monsieur - nasz śniadaniowy ulubieniec

W zasadzie dopiero od ubiegłej wiosny poznaliśmy i  polubiliśmy tą chrupiącą i smakowitą kanapkę rodem z Francji , jest  sycąca i pyszna,  po zjedzeniu jej można spokojnie śniadanie zakończyć i być w pełni zadowolonym :)





Jest dość prosta w przygotowaniu, 2 kromki chleba należy posmarować z każdej strony
masłem, pomiędzy kromki włożyć ser żółty i szynkę, na wierzch górnej kromki też dajemy  co nieco sera,
można posypać ziołami do zapiekanek, następnie  włożyć  do piekarnika nagrzanego  do temperatury ok 180-200 stopni i  piec do zarumienienia . Najlepsza jest  na gorąco.

Smacznego :))

8 komentarzy:

  1. No ulo! jak Ty bedziesz dawała TAKIE przepisy to ja spodni nie dopnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. He he... sama nie dopinam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawia Ciebie z Warszawy, Grześ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności tu pokazujesz :) Może dzięki Tobie się podszkole troszkę w kuchni..:)
    I Mężuś będzie uszczęśliwiony :))
    Pozdrawiam serdecznie - wiosennie :*
    Paula.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja akurat postanowiłam ograniczyć biały chleb, masło i sery... A tutaj takie pyszności. I dodatkowo komputer mam w kuchni, obok lodówki!!! Muszę być dzielna bo ja też się już nie dopinam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja Ciebie rozumiem :)) też ograniczam ale raczej węglowodany i słodycze bo to najbardziej "poszerza", ale wczoraj akurat był na "tapecie" bo dziecię sobie zrobiło, to wpadł pod obiektyw :)))
    i stąd post.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wszelkie tosty i grzanki,dzisiaj nawet zaserwowałam sobie i córce na śniadanko :)
    Twój sposób na pewno wypróbuję.

    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeciez to zwykla zapiekanka.Dodatkowo mozna dodac pieczarki.Takie danie bylo bardzo popularne w Polsce, w latach 80,ubieglego wieku.Ale rozumiem,ze jak sie to nazwie po francusku,to lepiej smakuje.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...