niedziela, 22 maja 2011

Kilka migawek z ogrodu po walce z chwaściorami i moja wygrana w Candy ;))

Po wczorajszej walce z chwastami i obfitym podlewaniu powojnik rozwinął łaskawie  swoje kwiatki w ilości sztuk 2 :) , a  irys pokazał swoją żółtą główkę


rozsadziłam bazylkę metodą którą  podpatrzyłam u Dagi  z House of Ideas
i do ziemi trafiły wreszcie  sadzonki Morning Glory,
bardzo je lubię, to pnącze które charakteryzuje się tym, że kwiaty -  jak nazwa wskazuje rozwija wyłącznie porankiem, a następnie one obumierają, a następnego dnia wypuszcza już nowe :) i tak przez całe lato


no i niebawem liliowiec będzie cieszył nasze oczy swoimi pięknymi zółtymi kwiatkami,  a  niezapominajka odżyła po wyzwoleniu jej spod chaszczy ;)

 tutaj orliki i jakieś białe kwiatki których nazwy nie znam, a które to  nieco zadusiły moją wiekową już lawendę

 ale posadziłam  już następną ;) z dala od nich... a na koniec irysy miniaturki -  też już pokazały swoje łepki

 wypielone, posadzone, kości bolą ale satysfakcja duża :))


Wygrałam :)))

Kolejne Candy,  tym razem  w Galerii Pamiątkarnia , to niesamowite,  trzeci raz, sama nie mogę jeszcze uwierzyć :)) ale cieszę się przeogromnie :)))
a oto moja wspaniała wygrana

pozdrawiam !


20 komentarzy:

  1. Oj, aż by się człowiek położył na takim wypielęgnowanym trawniku...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. leżę nieraz :), i rano biegam boso :) ale tylko latem

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak te wszystkie kwiatusie zaczną kwitnąć to będzie pięknie!!
    Gratuluję wygranej!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale trawka:) gratuluję wygranej!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna zieleń, piękny ogród!
    A co do candy,to szczęściara z Ciebie-gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jest u Ciebie. Piękne kwiaty pokazujesz i piękne zdjęcia.Widzę powojnik, czy to nie jest czasem Multi Blue ???
    Ja mam podobny u siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dzięki ;)), sama jeszcze nie wierze :))), że to właśnie ja dostałam te cudowności, no i nie mogę się doczekać jak wszystko kwiecie zacznie kwitnąć i oczy cieszyć ;), a trawka to już nie moja działka, trawka zajmuje się mój mąż ;)ja po niej wyłącznie chodzę ;),
    Danusiu - nie wiem jak on się nazywa, dostałam i mam, ale pisałam u Ciebie że mam taki jak Ty więc pewnie tak :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci za odwiedziny na moim blogu bo dzięki temu trafiłam tu do Ciebie. Jakie piękne zdjęcia robisz. No, uwielbiam. A że kocham podglądać ogródki, uwielbiam powojniki (sama hoduję chyba 6 lub 7 i pękam z dumy gdy kwitną) to będę tu zaglądała z miła chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  9. :)) witam, wpadam nieraz do Ciebie bo piękne rzeczy robisz :) ja tak nie umiem , to podpatruję z przyjemnością u Ciebie ;)
    ja mam jeszcze blado-fioletowy powojnik z małymi kwiatkami, nie wiem jak się nazywa, zawsze kwitnie od początku maja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula! Twoje zdjęcia są zachwycające!
    Wygranej gratuluję!
    I dziękuję Ci kochana za krzepiące słowa u mnie. Sprawiły, ze poczułam się lepiej :)
    Uściski, pozdrowienia najserdeczniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, aż się zarumieniłam:)) ale dziękuję, ale ja i tak tam wolę te Twoje widoki z Lutowisk na Twoich zdjęciach ;)
    to i ja się ciesze, że jakoś pokrzepiłam troszkę i tez uściski ode mnie i Kalbara :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej, cudowna! A kwiaty wyglądają tak uroczo, że mogłabym przesiadywac w Twoim ogrodzie cały dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :)
    I dobrego dnia życzę:)
    Ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej:)
    Ja też szalałam w ogrodzie i też mnie bolą gnaty ale tak jak mówisz, satysfakcja jest ogromna!
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ana -dziękować ;)) - a ja w Twoim :))

    Aga - dziękuję i również miłego a w zasadzie jego reszty czyli wieczoru ;)

    Aldonko- dziękuję stokrotnie ;), na drugie imię mam Aldona :)

    Myszko - dziękuję, dzisiaj miałam ciąg dalszy...
    walczyłam z bluszczem przed domem, jak ja go nie lubię, sypie liśćmi na wiosnę jak w jesień,
    i co z tego że ładnie wygląda, dla mnie paskuda taka że hej ;)
    miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  16. o, i są nawet moje ulubione niezapominajki :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ty robisz piękne zdjęcia,aż czuję to słoneczko na mojej twarzy,a wygrana piękna,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio też wkręciłam się w ogrodnictwo, dlatego twoj blog przypadł mi do gustu, bede wpadac!

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki za miłe słowa, ciesze się, że moje dopiero co ruszające do boju kwiatki Wam przypadły do gustu no i powodzenia w ogrodowych działaniach ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...