poniedziałek, 15 października 2012

Jesień w zielonym kolorze i parę drobiazgów

Zielony przeważnie kojarzy się nam ze świeżością, wiosną, nowymi listkami na drzewach, mnie zieleń  kojarzy się z  zapachami -  jabłek, świeżych ziół, ogórków, natki pietruszki, koperku, skoszonej  trawy, lato nieraz miewa - po deszczu  -  zapach zielony ;))) 


A oto moja jesień w zielonych brawach, po winogronach pozostało wspomnienie , były słodkie, soczyste  i aromatyczne jak żadnego roku, to pewnie jakaś rekompensata , za uschniętą brzoskwinię, która  już raczej nie ożyje, wszelkie  objawy na to  wskazują
 ♥ 
Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze i witam nowe osoby odwiedzające ;))
czytam, czytam  i powoli będę Was odwiedzała i  odpisywała.
 ♥
 Nasze małe koty poszukują coraz to nowych zabaw i miejsc do relaksu , ostatnim  takim ulubionym miejscem  okazała  się być  miska  stojąca na podłodze, w kuchni , w misce wieczorem było kocie jedzenie, a rano , skoro opustoszała to maluchy ten pustostan chętnie zamieszkały, ciasno, ciepło, od podłogi grzeje - czego chcieć więcej ;))



Pod koniec września ,  odwiedziłam naszą miłą, znaną wielu z Was z blogowego świata
Ulę swoją imienniczkę, było to nasze drugie spotkanie , pogadałyśmy sobie jak zawsze od serca i
było przemiło, i smakowicie,  nawet pomimo swej bezcukrowo-mącznej diety wtrąbiłam ze 3 muffiny z malinami, było obłędnie pyszne , przepis znajdzie tutaj u  Uli na blogu
zdjęcie też z jej bloga bo nie zrobiłam.... i  wstyd mi


Uleńko, bardzo Ci dziękuję za przemiłe jak zawsze spędzenie z Tobą  czasu,  za wielką niespodziankę :)))  a tutaj zobaczcie czymże to przepięknym zostałam obdarowana :))



 Na razie zmykam, mam bardzo pracowite dni , muszę urobić prezent dla mamy i parę innych prezentów pod koniec tygodnia  jadę do  ;)))) .... Monique , hi hi, już się nie mogę doczekać ;))
a w sobotę mega - wielka impreza u  nas  się szykuje. sama nie wiem - będzie około 20 osób, obchodzimy  okrągłe urodziny mojej mamy, naszą rocznicę ślubu, moje imieniny, urodziny mojej siostrzenicy i parę innych urodzin moich dzieci  w ciągu roku nie obchodzonych bo nie było jakoś czasu i sposobności,  jak przeżyję to zdam małą foto relację 


 Niedawno nazbierałam sobie co nieco rajskich jabłuszek w celach zdobniczo - świątecznych
uroda to one  nie powalają, bo robaczywe co nieco ale jakoś je upchnę   pomiędzy listowiem i widać za bardzo nie będzie:)))
Ja wiem, że  tak w koło  o tym samym, , tylko ta jesień, koty itp, ale na razie nie mam głowy do niczego innego, ale zapisuję sobie i układam w głowie  te wszystkie rzeczy o których  napiszę Wam za niebawem ;))

buziaki!!! 
 ♥

41 komentarzy:

  1. Hej Uleńko.
    Wspaniałe zieleń u Ciebie ! ten napis home mi się podoba i pajęczynka...
    nad kotkami wzdycham cały czas, jak one sie tam zmieściły w tej miseczce hihi?:P
    a prezenty od Uli dostałaś przepiękne. Zawsze podobał mi się motyw gwiazdek na naczyniach:)))
    udanej imprezy życzę:) oby wszystko wyszło tak jak planujecie!
    miłego tygodnia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kadry i ta zielen... Jaka soczysta i lagodzaca obyczaje;-) kociaki slodkie!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. no masz, i nie wiem, czym bardziej się zachwycać:)
    jednak kocięta.
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulu, Twoje jesienne kolaże są bajeczne! Wszystkie mnie zachwycają! Nie inaczej jest dzisiaj.
    Zakochałam się w misce! :))) To znaczy w jej zawartości, a właściwie to ... w tym uroczym zdjęciu! J jak tu ich nie zjeść?
    Ale impreza będzie! Toż to feta na całego! Życzenia ślę wszystkim jubilatkom i solenizantkom!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula, rób co trzeba, bo życie jest życie i nie czeka... A ja i tak przyjdę i zajrzę co u Uli nowego:).
    Dobrych spotkań, dużo śmiechu, oczu i serc, które rozumieją!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh Uleńko jaka cudna zawartość tej miseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Wam zazdroszczę tych spotkań w realu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zieleń jesienna a kocięta takie jeszcze malusie, wszystkie w jednej misce uroczo wyglądają.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale te kociaki to słodkie maleństwa! Ciekawa jestem co za prezent szykujesz dla mamy - czy to hand made? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, co za przesłodziaki w Twej misce mieszkają... świętuj i baw się, my na prezenty poczekamy :))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ta Twoja Zielona Jesień:) I te rajskie jabłuszka i kotki. POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielony świetnie pokazany! Cudny! A babeczki tak wyglądają, ze chyba będę musiała zrobić coś podobnego! Tak mnie skusiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjecia zielone NIESAMOWITE !!! Jak zwykle ogladam z otwarta buzia....
    Zazdroszcze tych spotkan z rodzina bo u mnie to bardzo mala ta rodzina (prawie wcale)Uwielbiam takie duze spotkania

    OdpowiedzUsuń
  14. Ula, u Ciebie jesień wygląda tak wiosennie!!! Piękne zdjęcia, a kociątka słodkie:)Pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja muszę o kotach. Wybacz, że inne zdjęcia zignoruję ;) Koty cudnie ułożyły się w misce. Aż wierzyć się nie chce, że one ta same. Nic tylko patrzeć a buzia człowiekowi sama się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite jest to kocie zdjęcie:)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjęcia w kolorze zieleni... no sama nie wiem które ładniejsze!!! Cudowne robisz te zdjęcia!!!!! Cudowne po prostu! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciasto zjadłabym już, ale chyba te słodkie kociaki jeszcze szybciej! Cudne po prostu są! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. a mnie najbardziej zauroczyły kociaki w misce !!!
    slodziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. U-la-la! ależ okazji do świętowania :)
    Fotografie jak zawsze obłędne! a kociaki takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcie z kotami rewelacyjne! Powinien powstać jakiś album z samymi kociakami, które sfotografowałaś. Ula wspaniałe rodzinne i towarzyskie spotkania u Ciebie! Zazdroszczę tych spotkań z dziewczynami :) Zielone zdjęcia aż pachną!

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcie pajęczyny-boskie..ale miska pełna kotów:))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zielone zdjęcia, wszystkie z osobna i w połączeniu!!!
    Kocięta są przesłodkie :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te wasze koty są niesamowite! zielony piękny :)
    już dziś życzę udanej imprezy - tyle okazji, więc nie może się nie udać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne te Wasze kociaki, jak Wy się z nimi rozstaniecie?
    Czekam na fotorelacje z babskich spotkań:)). W pracy jesteśmy tylko 2 kobiety (przez ponad rok byłam sama), a wcześniej nas było 14 - kilka razy w roku spotykamy się na babskim zlocie, 8 marca obowiązkowo, wtedy się dzieje:))

    udanego świętowania,
    uściski
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Ula, te twoje zdjęcia z kociakami doskonale nadawałyby się na jakieś pocztówki:)))
    Ale fajna zieleń u Ciebie, tak jakby na przekór. Przez te fotki zatęskniłam za wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje Koty zasługują na miano fotogenicznych KOTÓW ROKU

    OdpowiedzUsuń
  28. KOTY w MISCE są takie śliczne, że nie byłam dzisiaj w stanie skupić się nad resztą posta... Sorki, ale wszystko inne z nimi przegrywa:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla wszystkich Twoich najblizszych swietujacych uroczyscie swoje rozne swieta skladam najlepsze zyczenia jak rowniez i dla Ciebie a takze musze napisac ze kotki sa wspaniale a zielen ma dokladnie taki odcien jak lubie.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  30. uluś -

    po 1 - kolor Twojej zieleni cudny
    po 2 - kociambry są w dechę
    po 3 - z okazji tylu uroczystości wszystkim życzę zdrówka szczęścia i dni o jakich marzą :)

    buziaki i miłęgo wtorq

    OdpowiedzUsuń
  31. zdjęcie kotów w miseczce jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanej imprezy!!!
    Kotki w misce są super słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale jesień i koty są jak najbardziej w porządku ! :)
    Taaakie urocze kociaki mogę non stop oglądać !
    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Koty cudne.... ja jestem kociara wiec szaleje jak widze takie kocurki malutkie :))))
    Pikene zdjecia ...i ta jesien ... slicznie :)) Pozdrawiam ciepło :)) Ala

    OdpowiedzUsuń
  35. Kociaki przesłodkie,jak zawsze:-)) I Twoja zieleń, bardzo, bardzo mi się podoba!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe zdjęcie kotków ,nic słodszego nie widziałam.Zielona tęcza piękna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Rozbrajające zdjęcie kotków!!!!!!!!!! Niesamowite!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ulo, zostałaś oTAGowana przez Martuchę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ula,a y nie masz niebieskiego trującego spojrzenia, bo ja tak.I truję się strasznie tymi Twoimi cudeńkami i w kolorze niebieskim i we wszystkich innych, mniej trujących też.

    OdpowiedzUsuń
  40. New Diet Taps into Innovative Idea to Help Dieters Get Rid Of 20 Pounds in Only 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...