czwartek, 4 grudnia 2014

Kiedyś dawno temu... obiecałam candy - dzisiaj będzie w takim razie mniej poważnie i bardziej słodko :)

Waszak z mojego blogowego  kalendarza adwentowego mogą też wypaść cukierki, w takim razie ogłaszam rozdanie cukierków
i może będę mało oryginalna, bo chcę Wam podarować własnoręcznie udzierganą na skarpetkowych drutkach bombeczkę, 



a może dwie 

i może jakieś... ciasteczko do tego ;)),




bo obawiam się, że na nic innego czasu nie znajdę :).

Jeśli więc podoba Wam się ów cukierek na 4 dzień Adwentu to zapraszam do zabawy, obdarowanie odbędzie się w moje  uh...  powiedzmy bardzo okrągłe urodziny  czyli

 12-go grudnia 2014 :))

Zapraszam wszystkich do zabawy, no wiecie, banerek na blogu i komentarz  a anonimki proszę o imię jakieś danie do ew. powiadomienia czyli mail.

to ściskam, pozdrawiam całuję,  co kto sobie życzy i zapraszam do zabawy :))

edytuję bo znalazłam takie coś fajnego  w sieci to puszczam dalej ;))


  I jeszcze  piosenka, którą bardzo lubię, bo towarzyszy mi już długo, długo  w czasie przed i po świątecznym i pomimo, że śnieg nie pada to liczę na to, że może da się go jakoś zachęcić ;))


"Pada śnieg"




27 komentarzy:

  1. Śliczna bombka, staje w kolejce i serdecznie pozdrawiam, bloga nie mam, wie podaję maila beatamocarska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jak okrągłe urodziny, to ja się ustawiam, tym bardziej że bombeczka urocza:-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam . Chętnie sie zapisuję . banerek na blogu gotowy
    Zapraszam również do naszej zabawy , mozna wygrać bony na zakupy w galerii Cottonara
    http://cottonara.blogspot.com/2014/11/konkurs-w-cottonarze-2811-15122014.html
    pozdrowienia
    Cottonara

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądre ta lista zadań świątecznych. Często w całym tym rozgardiaszu zapominamy o tym, co najważniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie czasem można na to wszystko spojrzeć w inny sposób :))))) a cukieras słodziutki :)))) zapisuję się :) buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słowa, o tym wzięciu bliskich w ramiona:) Dziękuję ci za nie, Ulo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombeczka urocza, z chęcią spróbuję i się zapisuję.
    A z okazji nawet najbardziej okrągłych urodzin wszystkiego dobrego, dużo słońca i miłości.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, te świąteczne listy z zakupami, albo z wyszczególnieniem co zrobić i co ugotować :)) A tu proszę lista "Zamiast"!
    A bombeczka prześliczna - może moją choinkę ozdobi?:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombeczka śliczna, a lista zadań trafiona w 100%- dlatego chętnie się zabawię
    Pozdrawiam
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już jestem i idę ogłosić dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam
    Wszystkiego naj, przyłączam się do zabawy :)

    Pozdrawiam
    Asia
    am85@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się przyłączę do zabawy. Lista bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna lista zadań świątecznych, taka prawdziwa.
    Bombka również śliczna, może mi się poszczęści :)
    obserwuję bloga i dodałam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Chętnie stanę w kolejce po tak świetny prezent. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafiłam tu przypadkiem, chętnie przygarnę tę bombeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam
    Bardzo fajna lista zadań. Wszystko co najważniejsze " jest niewidoczne dla oczu". Bombeczka jest bardzo ładna i to na pewno jest prezent z dobrą energią. Przyłączam się do grona chętnych na nią. Pozdrawiam serdecznie i czekam na losowanie! Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  18. Mikołaj w tym roku jest bardzo kreatywny i ma bardzo dobry gust - jak zwykle ;)
    z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów
    pozdrawiam
    Kasia
    katarzyna.muller@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak - to prawda, że Tajemnicy świąt Bożego Narodzenia nie trzeba szukać koniecznie pod choinką. Tkwi ona tam, gdzie jest ciepło, przyjaźń, miłość i życzliwość :)
    Ale na mojej choince zawsze znajdzie się miejsce dla takiej oryginalnej ozdoby:)

    będę podglądać regularnie i z ciekawością: Magdalena M

    e-mail: magdamus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę udział w zabawie
    Bernadeta
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. biorę udział :)
    Sylwia
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne te ccukieraski muszę przyznać. Serdeczne życzonka dla Ciebie z okazji tej okrągłej rocznicy. Które to .... hmmm.. a no tak 18 urodziny :)
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka śliczna :) zapisuję się po tego cukiereczka. Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  24. Bombeczka śliczna, takiej jeszcze nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna bombka, pasowalaby do mojej choinki,która w całości jest z rękodzieła, szydełkowe ozdoby i frywolitki. Pozdrawiam i gratuluję sesji w Moim Mieszkaniu!

    OdpowiedzUsuń
  26. O, spóźniłam się do Ciebie..... A taka śliczna:) Nie nadążam z tym wszystkim:) Pozdrawiam Cię Urszulko urodzinowo, życzę duuuuużo dobrego, ciepła, radości i miłości każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...