środa, 18 stycznia 2017

{10} Wizyta w kawierence, projekt 365 dzień 17-18 i niezwykłe ciastka

Był to dzień bogaty w  zajęcia, jak każdy z moich, ale ten był  wyjątkowy, bo nie rutynowy, jak pozostałe.

Na pierwszy ogień idą zdjęcia  z projektu :)

17.01.2017 

Sopelek



18.01.2017

Julia



Kochani , trzymajcie kciuki, to dopiero 18 dzień , jak nie zacznę wychodzić dalej, aniżeli do płotu po listy od listonosza, to zacznę przynudzać zdjęciami  i może być ciężko... Już zaczynam Wam współczuć :)

Wybrałam się dzisiaj z wizytą do niedawno powstałej / w listopadzie / - kawiarenki - którą uwiła nic nikomu nie mówiąc  - moja siostra.

W zasadzie to rodzinnie się wybraliśmy, czyli ja, Małżon i moja Julka wraz z narzeczonym, bo już wypadało i odwiedzić i zobaczyć i się nacieszyć kolejnym rodzinnym przedsięwzięciem.

Przybytek ów, o  nieco hipsterskiej nazwie "NO I CO", można odwiedzić w Warszawie przy ulicy Kamionkowskiej 19 na Pradze Południe. dziewczyny serwują przepyszną kawę, herbatę, koktaile, różności wszelakie  do jedzenia, 
a przyjemna atmosfera, sieć wi-fi  przytulne kąty  jednoosobowe, zabawki i książeczki  dla dzieci, koce,  miękkie poduszki i cicha muzyka jest gratis ;)

Jeśli macie po drodze, to wpadajcie, nie pożałujecie ;) 






















Zdjęć powstało o wiele więcej,  można je będzie oglądać  na kawiarnianej stronie FB -  TU ;)
A na koniec deserek, o nazwie, która jednych zniechęci, a innych zachęci do ich wykonania, jak to miało miejsce w moim przypadku - SMALCÓWKI -  dla mnie niebo w gębie, maomazja,  jak bym nie oddała 3/4 porcji mojej mamie i kawiarnianej siostrze to pożarłabym wszystkie sama nie pytając nikogo, czy ma ochotę chociażby spróbować  ;)
przepis macie tu 



 przepis jest prosty, wszystko zajmuje  30-40 minut łącznie z pieczeniem :)
Zróbcie, nie pożałujecie, moja modyfikacja jest taka, że do podanych składników dodałam wanilii. 
To tyle na dzisiaj, serdeczności i radości!!







12 komentarzy:

  1. Widac, ze siostra stworzyla kawiarenke z charakterem i wspanialym klimatem. Kiedys tez mi sie marzya taka fajna kawiarenka, ale tu realia troche inne:) Powiem ci to po raz kolejny i z pewnoscia nie ostatni UWIELBIAM TWOJE ZDJECIA!!! Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miło tam jest bardzo ;) ja tez miałam podobne, kawiarnio czytelna mi się marzy cały czas ;)jest mi bardzo miło, że mam taką wierną fankę moich mniej i bardziej udanych zdjęć ;)
      buziaki!

      Usuń
  2. oooo:))super:))jak będę w Warszawie nie omieszkam nie wstąpić do siostry:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO jak będziesz w Warszawie to daj znać, to wpadniemy razem ;))))
      uściski!

      Usuń
  3. Smalcówki nr.1.Karnawałowe zdjęcia super.Inspiratorka pomysłu da radę.Bo kto jak nie Ty.Pozdrawiam jak zwykle gorąco Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie dam radę, bo się zawzięłam na siebie ;)ale widzę jak nieraz trudno wystrugać coś ciekawego, bo cóż z tego że zdjęć powstanie z 50-100 kiedy żadne nie zaspokaja moich oczekiwań :)
      uściski!

      Usuń
  4. W słodkim temacie pytanko mam....ile drożdży potrzebują te smalcówki?
    Moja próba będzie w weekend:). To już drugi przepis...uśmiechnięte bardzo często
    są w moim domu. Pozdrawiam,Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 200 gr smalcu 400gr maki kostka drożdży 100g mleka tak... z150-200 ml potem można dosypywać make w zależności jaką konsystencję ciasta chcemy uzyskać ;)
      o tak uśmiechnięte zawsze są u nas na topie :)
      serdeczności!

      Usuń
  5. Uroczo po prostu. Jak w domciu. Przepis kupuję.Może jutro zamiast obiecanych koleżance faworków poczynię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prawie,bardzo mi tam było dobrze, w kawiarniach rzadko bywam, bo nie lubię, ale tutaj to jakoś tak inaczej było, fajnie ;)Poczyń poczyń, spoko następnego dnia są równie dobre, a co ciekawe cisto nada sie tez na wytrawne farsze, z tego co widzę :)
      buziaki!

      Usuń
  6. Fajnie iść do siostry która przyjmuje niekoniecznie w domu i czuć się jak w domu :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, to jest miłe uczucie ;)
      serdeczności!

      Usuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...