środa, 26 kwietnia 2017

{57} Są takie dni w tygodniu...

Gdzie nic mi się nie układa...

śpiewała onegdaj   1980 roku Urszula Sipińska
która całe moje młode życie myliła mi się z Marylą Rodowicz.

No ale nie o tym miało być  tylko o tych dniach
co za szybko zdecydowanie biegną
stada pitów do rozliczania, jakieś urzędowe sprawy
bankowe , rachunki, zusy
życie chwilowo mało różowe
i ta niekończąca się rehabilitacja
---
 za dużo spraw, a ja zbyt powolna
więc jeszcze o Świętach nie dam rady,  może w piątek :)
a tak poza tym to ok.

23.04.2017
113/365
Spring onion 




24.04.2017
114/365
Sójka


25.04.2017
115/365
Migdałowiec


26.04.2017
116/365
Coffee & Red Stripes


 Serdeczności !!

















14 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, to szczypiorek, a ja myślałam, że jakaś zielona ośmiornica zanurkowała w czerwony kwiat! :)))
    Zdjęcie migdałowca bajeczne, po prostu nie z tej ziemi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano szczypiorek ;) w pudełku po lodach, było już ciemno, więc jest duże ziarno, wyszło trochę jak malowane ;)

      Usuń
  3. A ja...akurat wpadłam na kawę :)
    Widzę, że właśnie zaparzyłaś...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, ostatnio parzę w ten sposób, bo ekspresowa tylko do dzbanka, a takich ilości nie jesteśmy w stanie wypić ;)

      Usuń
  4. To ja też z kawką się przyłączam i podziwiam zdjęcia.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ci jak najszybszego uporania się ze stadami pitów i baknowymi sprawami, zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość spraw ogarnięta, banki jeszcze przede mną, ale to już tzw. fistaszki, najtrudniejsze za mną;)

      Usuń
  6. piękne zdjęcia, i oby sprawy życiowe ułozyły się same;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawy same nie chcą się za bardzo układać, trzeba nieraz im dopomóc, ale poukładałam co nieco ;)reszta to już z górki:)

      Usuń
  7. Oj ja już dawno nie nadążam za biegnącym czasem. Zdjęcia super . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie znam nikogo obecnie kto nadąża, coś się z tą naszą Ziemią porobiło niedobrego, doba się skróciła chyba...:)

      Usuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...