środa, 13 września 2017

{73} Weselisko :) cz.3 ślubnych fotek



Czas na wesołe kadry , czyli jak się bawiliśmy.
Szampańsko powiedzieć by można, muzyka grała dla wszystkich pokoleń, a na koniec, kiedy została garstka młodzieży,  to już poszło techno, które Młodzi lubią najbardziej - ja tej muzyki nie pojmuję ale też i nie ma takiej potrzeby, bo to ich wybory i gust :) 

Wesele  było zorganizowanie nieco inaczej aniżeli te na których bywałam.
Stoliki mieściły od 8-10 gości, na każdym były naczynia, sztućce, napoje i alkohol,
 natomiast jedzenie było w formie szwedzkiego stołu , 
postawione nieco z boku, cały czas było na uzupełniane, dzięki czemu  przekąski były świeże i schłodzone i każdy brał tylko to co mu odpowiadało.

Był jeden  obiad główny podany na samym początku, a potem każdy mógł wybierać w dogodnym dla siebie czasie i poziomie apetytu sam pośród bumarów z ciepłymi posiłkami w kilkunastu rodzajach postawionych w kolejnej sali.

Jestem zdecydowanym przeciwnikiem pakowania w gości niezliczonej liczby obiadów 
podawanych niemalże co godzinę, bo  większość jest  niedojedzona i zmarnowana. 

Nie było też  tak bardzo dla mnie znielubianego na weselach   
wręczania podziękowań dla rodziców,
po prostu zabroniłam kategorycznie , nie lubię  rzewnych  podrygiwań w takt 
"cudownych rodziców mam"
zawsze mnie to irytowało i było nie do strawienia.

 Jak powiedziałam jednej z Sióstr , że będzie inna forma jedzenia weselnego i brak tych podziękowań  powiedziała tylko jedno zdanie:

"Siostra nawet nie wiesz jak bardzo Ci za to dziękuję"

I to utwierdziło mnie tylko w słuszności takich decyzji. :)

Przejdźmy zatem do zdjęć.






























































Jeszcze raz dziękuje za kolejne życzenia 
Młodzi będę się w nich pławić długie lata :)
SERDECZNOŚCI!




22 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł z tym jedzeniem:)rzeczywiście przerywanie zabawy bo trzeba zjeść kolejne ciepłe danie to masakra:))
    Przepięknie udekorowana sala:))no i mama Młodej ślicznie wyglądała:))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuje z miłe słowa, tak, te przejadanie się na weselach to rzecz dla mnie nieakceptowalna, i z racji zdrowia i tego, że nie lubię marnować jedzenia ;)

      Usuń
  2. piekne zdjęcia i slub

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za podzielenie się z nami tymi pięknymi chwilami i zdjęciami.Zmiany wprowadziliście bardzo fajne.Też nie podoba mi się taka moda na podziękowania rodzicom przy wszystkich,to jednak powinno być jakoś bardziej prywatnie bądź wcale.Zmiana z jedzenie kto kiedy ma ochotę jest po prostu super i na pewno będzie powielana jako dobry patent przez innych.Pięknym młodym dużo miłości na długie długie lata.Pozdrawiam serdecznie,często tu zaglądam ale musiałam zostawić parę słów po takiej porcji cudowności:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, wszystkie przekazuję Dzieciom, no nieraz warto coś zmienić i dla wygody i żeby był powiew świeżości w tych w sumie podobnych do siebie imprezach. ;)

      Usuń
  4. Również nie rozumiem techna, ale każdy ma swój gust. Ja za to kocham rock i tym podobne. :D Sala pięknie przystrojona, moje barwy. Twoje zdjęcia są mistrzowskie. Nic tylko się z nich uczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też ulubione kolory Młodych, dlatego taki wystrój, a zdjęcia tym razem nie nasze tylko Moniki i Adama Stachowskich ;)

      Usuń
  5. Piękna para. Wszystkiego dobrego dla młodych. Zdjęcia świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przekażę :), zdjęcia zawdzięczamy naszym Przyjaciołom po fachu ;)

      Usuń
  6. Wspaniałe zdjęcia, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulenko czy to wesele bylo w Dworze Radzyń dwa kilometry od mojego domu? Ila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, niestety, Warszawa- Wilanów w Villa Intrata:)

      Usuń
  8. Piękna kolorystyka dekoracji. Zdjęcia mistrzowskie Młodzi cudowni i Ty taka piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. My podziękowaliśmy krótko na koniec Mszy w kościele, tez bardzo nie chcieliśmy na sali :) Pomysł ze szwedzkim stołem wyborowy i żal, że sama na to nie wpadłam :))
    Cudne zdjęcia i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula Twoje dzieci są jak z bajki księżniczki ...to zdjęcie z suknią prześwietloną światłem ...uklękłam .....piękni oni ,a sala cudownie klimatyczna ...kiaty na kominku boskie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. WSZYSTKO I WSZYSCY PIEKNE,MOJA CURA ZA ROK W PAZDZIERNIKU BEDZIE SLUBOWALA.GRATULUJE I ZYCZE WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ....A GDZIE JESZCZE JEDNA CORKA BO NIE WIDZE NA ZDJECIACH

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie jest przegenialne! :)
    Heh, co do "cudownych rodziców mam" - mąż stwierdził stanowczo, że on uwielbia ten zwyczaj i nie ma zamiaru z niego rezygnować, ech ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze zdjecie z fakiem - wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych zdjęć bije młodość i miłość. Wszystkiego dobrego dla Nowożeńców!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...