czwartek, 16 sierpnia 2018

{3} Druga dziesiątka stycznia

Tak wiem... :)
.
.
.
11/365 


12/365


13//365


14/365


15/365


16/365


17/365


18/365


19/365



20/365


Takie styczniowe foty (niektóre mocno wymuszone bo i tu o pomysły trudno) -  w środku lata to wielce  niestosowna rzecz, choć... może działają z lekka ochładzająco ;)  przynajmniej tyle, weny mi brak, mam wrażenie, że wszyscy wszystko już napisali ;) ale zobaczymy, może jeszcze  coś mi w łepetynie zaświta do następnego razu ;)

serdeczności!



9 komentarzy:

  1. I doczekałam się, ale ... liczę na więcej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :) wieczorem dorzucę koniec stycznia :)

      Usuń
    2. Dziękuję, właśnie je widziałam. Pałac Kultury numer jeden:)

      Usuń
  2. Całkowite zaskoczenie przyznam :):):) Jednak ja lubię takie nastrojowe zdjęcia oglądać, niezależnie od pory roku.
    Żadne zdjęcie nie wygląda na wymuszone, wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dziękuje Ci bardzo, trochę tego zimowego klimatu jeszcze pokażę ale poutykam go w kwartety, żeby szybciej ogarnąć te zimowe klimaty i pozostałe miesiące :)

      Usuń
  3. Czekałam i czekałam :) Miło Cię czytać, choć tematyka, a i owszem, nietypowa ;)
    M. z Blogu o poranku, która przeniosła się w nowe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia fajne - zwłaszcza babeczka i to ostatnie kocie :) warto było czekać :) i czekam na więcej Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że coś tam Ci się spodobało, zimową porą mało wychodzę ( nie lubię zimna i ślizgawicy mam uraz od czasu gdy 13-go stycznia w piątek zresztą złamałam rękę i w wyniku wypadku straciłam maleństwo - przesiedziałam wtedy 4 miesiące w domu i tak już 8 lat ta zima mnie trzyma w niewoli, może powinnam to jakoś wyleczyć?? ;), wiec i tematyka, zdjęć mocno kameralna, tylko z bliskiego otoczenia :)

      Usuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...