wtorek, 10 września 2019

{29} Wiem nudna jestem bo znowu te hafty :)

Ale co ja zrobię, jak nie haftuję, to sprzątam i maluję, że  już na nic innego  nie mam czasu, a że miesiąc teraz  upływa w tempie tygodnia, to sami wiecie, jak to jest, a zaraz Boże Narodzenie, bo te trzy miesiące to  zlecą jak trzy tygodnie...
Niedawno się dowiedzieliśmy, że zostaniemy dziadkami, a  tu już za tydzień-dwa będziemy  dzidziusia całować ;)

Także tego, sama nie wiem  co począć, ale jak znam życie, to Was niebawem zaspamuję zdjęciami  naszej wnuczki :)

póki co  ostatni dzień mam na prezentację postępów prac hafciarskich w wyzwaniu u 

Ani 

Raczej małe szanse mam na dokończenie swojej kolejnej  choinki, ale kto wie.. kto wie :)
może  się uda i zawisną dwie nowe ozdoby wespół z już ukończoną,
 która pokazywałam tutaj.



To teraz  czas na postępy :)

Choinka RP - 

tak było w lipcu


 a taki jest stan na dzisiaj




Autumn Story - czyli ufok sprzed lat zaczęty przez moja córkę

taki był stan na koniec lipca 



 a tak wygląda haft na dzień dzisiejszy



 
Ni dużo ni mało, byleby do przodu szło, wszak o to chodzi by  choć kilka krzyżyków postawić,
które nas do celu zbliżają.



W chałupce trochę jest ogarnięte, przynajmniej na dole, bo górka jeszcze pogrążona w malaturach , panelach i  bajzelku remontowym.

Niedługo czas będzie  Wam pokazać co tam zmalowaliśmy, tylko pozawieszam z powrotem obrazki i fotografie, a że obecnie trochę inaczej planuję to i się schodzi z robotą,
bo podjąć decyzję gdzie wykuć otwór na haczyk to też czas zajmuje:)

Tymczasem trochę  ogrodowych fotek zostawiam i spadam 










Serdeczności!!








9 komentarzy:

  1. Oj u mnie też niespodziewany remoncik który rozwinął się już na miesiąc i końca nie widać ale powtarzam sobie że dam radę. Na ogród nie ma czasu :(. U ciebie haftowana choinka rośnie i to najważniejsze bo jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sa te ,,drzewka,, choinka urocza i pewnie łatwy haft to nie jest ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przynajmniej coś robisz i powoli,ale piękne hafty powstają:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powoli idziesz do przodu . U mnie też remontowo i jeszcze nie prędko będzie koniec . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty i zdjęcia z kwiatami

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostać babcia-mam nadzieję że kiedyś będzie mi to dane.
    Czekam na zdjęcia wnusi i życzę szczęśliwego rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  7. A wie Pani, że moją córkę Pani haftami zaraziła? :) Cieszę się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Ulcia! Czy zagladasz do e-maila czasami? Napisałam Tobie wiadomość prawie sprzed 2 lat i żadnej odpowiedzi. 🤔 Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...