piątek, 31 stycznia 2020

{4} Zawieszka - druga edycja i trochę zimy tej wiosny

Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, a przynajmniej mnie - meteopatę. Kiedy leje i wieje, ja leżę odłogiem z bólem głowy, zawrotami i skrajnym złym humorem i trzęsącymi się rękoma od nagłych skoków ciśnienia.  Wiatr od zawsze mnie wykańczał i zmienne aury , może dlatego, że jestem  posiadaczem wrodzonej wady serca i nie dla mnie  nagłe załamania pogodowe, bo i ja się załamuję wraz z nią :)
Ale chwilowe przyjście zimy i padający mokry śnieg pocieszył me oko i wielu zapewne z Was.
Bo kto nie lubi patrzeć na padający śnieg, ja uwielbiam, niezmiennie od mych 55 lat mnie rozczula. Co prawda brodzenie w 10 centymetrowym sorbecie  nie jest przyjemne, ale widoki - nawet te chwilowe rekompensują niedogodności. 










To teraz czas na zawieszkę, wyhaftowaną jeszcze w grudniu na styczeń.
 Bo ja wiedziałam, że mój urlop od krzyżyków będzie miał co najmniej miesiąc przerwy. I  naprawdę nie postawiłam ani jednego krzyżyka w nowym roku. No skandal!! :)



Zabawę zorganizowała jak co roku Kasia


Aaaaa jeszcze się pochwalę, w poprzedniej edycji załapałam się na  jedną z nagród, z wykonanie zawieszek i opublikowanie wszystkich 12 sztuk w terminie, zatem chwalę się.
Dostałam wzory na zawieszki od
Anna Bąk Studio


a o takie  cuda - dziewczyny Boryny i domek Bookstore
Wybrałam sobie Hankę i Jagnę

zdjęcie pochodzi z instagrama Ani

 zdjęcie pochodzi z instagrama Ani

zdjęcie pochodzi z instagrama Ani

Meg z serii Little Women dostałam gratis !!! Ajjj będzie haftowanie  :)


A wracając do nieszczęsnej zawieszki .

Jest to najszybciej 
najbadziewniej 
wykończona moja zawieszka, a i wzór też od czapy.
Zatem do kompletu jeszcze poczynię pewnie jelonka, bo takie dwa podobne wzory mam.
Ale tam, co ma wisieć będzie wisieć, z tyłu nie będzie widać, może do grudnia  ją jakoś podrasuję.






I żeby nie było, że pitolę, proszę,  oto tył pracy, nawet kółka mi się nie udało przyciąć prosto.
Wgl nie wiem czy do  przycinania kółka można użyć słowa "prosto" :)

I pomysłu brak na zaklinowanie tasiemki, zatem wszystko do poprawki.




Także żegnam Was deszczowymi zdjęciami i do następnego, może uda mi się odpowiedzieć na Wasze komentarze, za które serdecznie dziękuję i może uda mi się coś wreszcie  wyszyć... :)



No leje i wieje jakby się kto powiesił we wsi....

8 komentarzy:

  1. uwielbiam zimę :) ale taką białą i mroźną, nie wietrzną

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę tej zimy brakuje, faktycznie, bedzie znowu susza, opadów jak na lekastwo..lubię zawieszki i może w tym roku uda mi sie jakąś poczynić..zazdroszę Ci tych wzorów na dziewczyny są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wieje od wczoraj, śnieg w tym roku leżał 2 razy - raz w grudniu, może ze 2 cm. i stopniał po kilku dniach, i w styczniu w mikroilościach - już go nie ma, a dziś do południa padało, a teraz słońce i wietrzycho jak nieraz w marcu. Tylko, że ja wolę zimę bez śniegu, więc nie martwi mnie to;)
    A ta "najbadziewniej wykonana zawieszka" właśnie mi się podoba! Takie formy lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula..ja się z Tobą nie bawię normalnie!
    Rzucam focha giganta...no bo jak można robić takie piękne zdjęcia??
    To jest awykonalne...dla normalnego śmiertelnika :) ;)
    Cudownie oddałaś przyrodę i pięknie pokazałaś swoją choinkową zawieszkę !
    Jak zawsze trwam w zachwycie....z lekko rozdziawioną (z zazdrości) japą ;) <3
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima bardziej wiosenna, fakt, przynajmniej u nas na wsi; skunksy wypełzły i wszelkie inne do świata chce. Zimy nie było. Może na Wielkanoc. Zdjęcia - rewelacja! Zawieszka - po co się czepiać, kiedy nie trza?! Dla mnie superaśna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia robisz :).

    Ja w tym roku bardzo ubolewam na brak zimy, bo jest ona moją ulubioną porą roku...

    Zawieszka jest śliczna i nie trzeba nic zmieniać :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    Over 160000 women and men are hacking their diet with a easy and secret "water hack" to lose 2 lbs each and every night while they sleep.

    It is painless and it works on everybody.

    This is how you can do it yourself:

    1) Grab a glass and fill it half full

    2) And then use this awesome hack

    and become 2 lbs lighter in the morning!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...