piątek, 31 stycznia 2020

{5} Nowy haft na Nowy Rok - wpis początkowy

Doczytałam w regulaminie zabawy u Ani, że w styczniu powinny być opublikowane dwa posty dotyczące zabawy, zatem - pierwszy wpisowy - zalinkowany do 20.01.2020, a drugi - wpis początkowy do 31.01.20120

Jak wiecie wybrałam haft "Puszysta Inwazja"  


Zatem pokazuję stan haftu, który miałam ambicję haftować w ubiegłym roku, ale okazało się to niemożliwe, wyhaftowałam ociupinkę i musiałam odłożyć, zatem teraz  stan haftu jest taki:



 I czas brać się za robotę, bo ten rok zleci szybciej jeszcze aniżeli poprzedni :)



6 komentarzy:

  1. Haft rozbrajający :-)
    Czekam na więcej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko i córko !
    Jak dla mnie to jest haft gigant..podziwiam osoby, które wyszywają takie duże prace.
    Trzymam kciuki i jako miłośniczka kotów i pięknych wzorów czekam na dalsze relacje:)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego haftowania . Nowy haft jest śliczny . Udanego weekendu 💗 💗💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór, ale nie podejrzanym się jego wykonania a to dlatego, że jestem niecierpliwa i nie chciałabym aby kolejny niedokończony uzyskał status ufoka 😋 dlatego zostawiam go Tobie i będę śledzić kolejne etapy, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twój wybór i kibicuję Tobie przy haftowaniu tego jak dla mnie mega trudnego wzoru . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Strange "water hack" burns 2 lbs overnight

    More than 160 thousand women and men are hacking their diet with a easy and SECRET "water hack" to lose 1-2lbs each and every night in their sleep.

    It's proven and it works on everybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Go get a glass and fill it up half full

    2) Now use this amazing HACK

    so you'll become 1-2lbs thinner when you wake up!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...