wtorek, 30 czerwca 2020

{24} Koniec miesiąca, czas pokazać co uwiłam

Ano mało uwiłam, a nawet bardzo mało, tylko polne kwiatki na








Tu banerek wyzwania 



Nagrodą w tym wyzwaniu jest bon o wartości 100 zł do wybranego przez zwycięzcę wyzwania sklepu. 
Do wyboru Needle&Art lub Pasmanteria Haftix.
  Nagrodę ufundował Tajemniczy sponsor, który chce zachować anonimowość.
******
Teraz czasu brak trochę, nieraz siły na cokolwiek, letni czas sprzyja innym zajęciom,  spacerom, spotkaniom, a nie haftom, Puszysta inwazja stoi w miejscu, na Wielkanoc na razie nic nie wyszyłam, 
był taki plan ale zeszedł był z tego świata  nam  kot ulubiony, jak wspomniałam w poprzednim poście nie było nastroju na nic kolejnego  niestety.

Udało mi się oprawić wyszytego kiedyś świątecznego kota 
więc zgłaszam go do wyzwania choinkowego u 



Szału nie ma, ciągle te same bąbelki dookoła  ale  dobre i tyle, plan też był inny
nawet zanabyłam kanwę plasticzaną, żeby wyszyć to co zaplanowałam i  nie udało się.
Ale kot się też nada :)
Będzie na Święta miał swoje 5 minut.









To wszystko na  dzisiaj, serdeczności ślę, dziękuję za miłe przyjecie posta zdjęciowego o mnie 




12 komentarzy:

  1. Piękne polne kwiaty :) bardzo delikatny haft wyszedł :) dziekuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie mów o czasie. O tej porze roku nie wiadomo w co ręce włożyć. A po przymusowej izolacji człowiek jest tak spragniony kontaktów z innymi, że właściwie każde spotkanie jest na wagę złota.
    Polne kwiaty wyglądają niesamowicie na tej surowej aidzie. Oprawa też bardzo mi pasuje. Pochwała prostoty.
    A zawieszka świąteczna, że znów z bąbelkami to chyba dobrze - będziesz miała swego rodzaju komplecik. Żebym ja miała takie zasoby w szufladzie na czarną godzinę :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te polne kwiaty:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rumianki i zawieszka do Kasi też świetna. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie delikatne hafty. Polne kwiaty na kanwie w kolorze surowego lnu prezentują się przepięknie. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze uwiłaś wspaniałe rzeczy Ulcia :)
    Obrazek kwiatowy jest naprawdę zachwycający a i zawieszka zachwyca:)
    Do tego, jak zawsze cudowna sesja zdjęciowa.
    Jest czym nasycić oko :)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. So pretty. Love it so much.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ozdoba świąteczna😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatuszki w słoiku na lnianym tle są rewelacyjne. Świetny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ten haft kwiatowy.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...