czwartek, 30 września 2021

{15} Przytupu nie będzie

 W poprzednim poście wspomniałam, że następne  hafty z zawieszkami na Boże Narodzenie i Wielkanoc będą zaprezentowane godnie i w przytupem, to już prostuję, nic z tego nie będzie.

Nadal haftuje powoli lub wcale, zatem przygoda z zawieszkami na razie jednak musi wyhamować. Nie lubię haftować tzw. zastępczych historii typu 20 krzyżyków i jest mikołaj czy inne coś co naprawdę niczego nie wnosi wartościowego  do mojej kolekcji.

Takie podejście by haftować cokolwiek byleby było na czas  to nie dla mnie. 

Także będą nadal powstawały tylko w moim tempie, będę je zgłaszać,  tylko tyle. :)

Taki to czas, że muszę jednak więcej odpoczywać, mam słaby wzrok, wszystko co robię robię wolniej, 

czas też się zająć jakimiś sprawami ważniejszymi od haftów, ot życie przynagla i zdrowie nie pozwala. 

Bez tragedii, ale nie mogę tak robić  czegoś na siłę, bo mnie to wkurza.

Dzisiaj  mamy w zabawie u Kasi

niedokończonego rogatego, grunt , że wiadomo co tam już będzie, ale trochę konturów brakuje :) 



 


 

Ale już w zabawie u 

https://theprimitivemoon.blogspot.com/

 mam tylko zarys  uszatego bez konturów zupełnie  i bez reszty wianka.

na pewno kiedyś skończę :).




Pozdrawiam :)





5 komentarzy:

  1. Wszystko ma swój czas, więc powolutku... Haft ma sprawiać przyjemność, a nie przynaglać do wyścigów :-)
    Świetna zawieszka, a i zajączek zapowiada się ciekawie. Lubię twoje wybory.
    Dużo zdrówka dla Ciebie... no i więcej czasu wolnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace śliczne. Śpiącego zajączka haftowałam na ubiegłą Wielkanoc będzie piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wszystko przyjdzie czas. Powoli i spokojnie a na pewno będzie więcej przyjemności z haftowania. A ja i tak podziwiam to co udało się Tobie wyhaftować. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne zabawne pracę:) dziekuje za udział w zabawie :)
    Ja też nie robię juz nic tak jak przed laty, też mam problemy ze wzrokiem, wszystko robie wolniej, takie zycie..pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace - zarówno renifer, jak i zajączek.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...