piątek, 29 kwietnia 2022

{7} Choinka 2022 i rozkwita świat :)

 Tak, jak zwykle na szybciora, bo pochłonięta haftowaniem królików, gdzieś w ogonie ciągnie się za mną choinkowa zabawa u KASI.

Tym razem poszedł na warsztat niezbyt skomplikowany haft bombki w kształcie muchomora. 

Lubie motywy muchomorka na choince, nawet znalazłam  prawdziwe bombki choinkowe przypinane go choinki na klips, bardzo to fajny pomysł. 

Zatem muchomor jest, dziwaczne ma kolory, no ale to bombka jest , więc się tam nie czepiam :)

Nie wiem które zdjęcie wybrać to wstawiam kilka, bo co tło i oświetlenie to  muchomor ma inny odcień, żadne ze zdjęć nie oddaje prawdziwego.

Ale pierwsze zdjęcie chyba najbardziej.











 i banerek zabawy 



 


Wreszcie doczekałam się rozkwitnięcia mojej magnolii, koty  słońca w ogrodzie, powoli łebki wysuwają tulipany, fiołki i inne roślinki. Fajnie jest :)











pędzę haftować króliki na zmianę z ogrodowymi porządkami 

Serdeczności

 



 



6 komentarzy:

  1. Urocza zawieszka na choinkę. Ja czekam jak Twoje koty na słońce i tulipany :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Te nieskomplikowane też są fajne. Piękne ujęcia wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaas! Też mam tego grzybka w planach! Tylko nie mam kolorów (ratunku!😉) Identyczne miałam jako dziecko na choince i chcę wyszyć z sentymentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko Twoje zdjęcia są tak magiczne, że ten grzybek haftowany
    wygląda niczym bombka z prawdziwego szkła !
    Takie cudo będzie pięknie się prezentować na choince:)
    Kociak i magnolie boskie!
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubie grzybki na choince. Baa nawet jestem posiadaczką wielopokoleniowego grzybka który wisiał u mojej babci na choince:) Twój grzybek ślicznie się prezentuje! Świetna zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że mnie odwiedziłeś 😘 przychodzę by zachęcić jednak do wzięcia udziału w zabawie Pascha...robisz piękne dekoracje i hafty jesteś od lat inspiracją dla wielu...a chciałabym podkreślić wagę tego najważniejszego dla chrześcijan Święta mi. tą zabawą. Nie jest najważniejsze by zdążyć na każdy miesiąc 😊przemysł to.
    Ten grzybek który pokazujesz jest przeuroczy 😃,podsunelas mi myśl by zrobić sobie takie dekoracje na choinkę to też ładny upominek😊. Twoje zdjęcia jak zawsze najwyższych lotów! No ale jesteś w tym Mistrzynią 👏

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...