sobota, 21 maja 2022

{8} Tydzień za tygodniem

 Hej hej

Mi tak właśnie lata upływają, szybko, jeden tydzień mija w trzy dni, nieraz cztery, nie wiem kiedy mija ten czas w tempie światła niemalże.

Ostatnie dwa i pół roku minęło mi w rok

Dzisiaj wieje niemożebnie, u mnie to oznacza

* ból głowy

* kłucie serca

*senność 

* ogólny spadek nastroju

* wilczy apetyt

NIENAWIDZĘ JAK WIEJE 

Od zawsze czuję się wrakiem jak wieje :(

Trupkiem w zasadzie.

 To przejdźmy do rzeczy. Wzięłam tabletkę, popiłam kawą, chwilę odżyłam  

Prawie zakończyłam wielkie wyszywanie królików. 

Okazało się, że docelowo było ich 20. 

Sporo, mam na plastiku ostatnie dwa.

Dzisiaj pokażę przedostatnie 

zalinkuję je do zabawy wielkanocnej  u Małgosi 

z bloga https://theprimitivemoon.blogspot.com/

bo są w kształcie jajka i z królikiem zatem pasują wybornie.  

 



 


 



 

 

Długo wyczekiwana wiosna przyszłą wreszcie, nawet można było się pocieszyć kilkoma ciepłymi dniami, roślinki szaleją, owady też, w tym roku powitaliśmy w domu już dwa szerszenie, no a muchy i komary tradycyjnie  jedne od 7-19, drugie od 19-7 czyli klasyka :)

 







 

Rudy to ma zawsze taką nietęgą minę :)


Tu ma trochę lepszą


 To na dzisiaj tyle, marzy mi się jakaś głębsza treść czy spójniejsze zdjęcia, ale póki co muszę głowę osadzić na właściwym miejscu,że by się zebrać do czegoś konkretniejszego :)

serdeczności !



4 komentarze:

  1. Hej, hej, Ja właśnie czuję się dokładnie tak jak Ty. Przed chwilą wstałam po drzemce i jest niewiele lepiej. Cóż, może taka uroda niektórych dni. Podziwiam twoje zdjęcia przyrodnicze, a kot?
    Może go też boli głowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Udział w wyszywaniu tych królików to był strzał w dziesiątkę. Wszystkie wyglądają uroczo, a już na Twoich zdjęciach to prawdziwa uczta dla oczu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem się napatrzec na Twoje prace i zdjęcia aż zapragnęłam sama takich jajeczek są niezwykle dekoracyjne. Cieszę się,że zdecydowalas się kontynuować zabawę. Twoje prace będą cieszyć oczy 😊😊co do przemijalnosci czasu to juz kiedyś pisałam ,że przyspiesza a szczególnie po 50tace, człowiek juz taki szybki nie jest mimo że mi się wydaję co innego. Ja też nie lubię wiatru...może na dolegliwości suplementy magnez i potas? Odkąd biorę potas nie mam ochoty na słodycze a po magnezie lepiej śpię 😊 pozdrawiam i życzę dobrej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne króliczki. U nas też dziś wieje i pada deszcz. W takie dni nastrój nam się pogarsza. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...