środa, 9 listopada 2011

Prezenty od Bree ;)))

Pan listonosz przyniósł mi paczuszkę z pięknościami od Dorotki z  bloga BreeVintage-cottage
w której oprócz zamówionego pudełeczka na przydasie - ja będę trzymała w nim swoje koronki,  znalazłam przeeeecudnej urody "berło" ozdobione   zręcznymi paluszkami Doroty, które niedawno pokazywała na swoim blogu, chusteczki do haftowania, serduszko-zawieszkę z anielskim haftem oraz żelki- misie i kafffkę.
Pięknie Ci dziękuję i mam nadzieje, że moja paczuszka dotrze niebawem :)))




A do Mimi pofrunęła mała paczuszka z powłoczką na jasia z datami - to komplet z woreczkiem który dostała już wcześniej, powłoczka jest wiązana z tyłu na troczki , oraz  mała sakiewka  na suwaczek też z datami, tylko maleńkimi. Wszystko uszyte z cieniutkiego lnu - który uwielbiam  jako materiał do haftowania i do szycia.



 Do miłego ;)))


34 komentarze:

  1. sama czynisz cuda...i cuda dostajesz:))))piękności:))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko dostałaś śliczności ale te, które Ty zrobiłaś są absolutnie fantastyczne!!!! Twoje prace z datami robią furorę:)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty :)) I twoje i Bree, obie czynicie cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda!! Uwielbiam a nawet kocham Twoje kadry :) Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te datowane rzeczy w Twoim wykonaniu są
    a Bree też się nieźle spisała :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam taki woreczek najpiękniejszy w świecie :0)) już niedługo pokarzę z malutką relacją z naszego spotkanka ;)) buziolki ogromniaste !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie próbuję wyobrazić jak po Polsce (i nie tyko)kursują paczuszki z tymi ślicznościami :)
    Całe szczęście, że papier pakowy jest nieprzeźroczysty. Inaczej dostawcy nie ręczyliby za siebie ;)
    BUziaki przesyłam między nocą a dniem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry
    ale mnie ucieszyłaś, ze do mnie zajrzałaś
    dziękuję
    buziole na nowy dzień

    OdpowiedzUsuń
  9. Penelopa mnie rozbroiła...:-))tak właśnie te paczuszki krążą i niosą pozytywną energię bo w tych wymiankach jest coś magicznego...:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah Ulenko, ja sie uwazam za super szczesliwa bo ma juz u sibie i rzeczy od Ciebie i od Dori:-) Jestescie obie niesamowicie zdolne! ale to juz wam mowilam no i miec wasze dziela we wlasnym domku to zaaaszczyt!!!!
    Widziala ze jeden z Twoich datowach woreczkow wisi u mnie po mojej stronie lozka prawda? :-))) Tosiam go normalnie!

    Buziaczki!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  11. wow,piekne prezenty:)podziziwam Twoje hafty i to jak aplikujesz je na podusiach czy torebeczkach, sa cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka dostałaś - cudeńka robisz :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowności , nic wiecej nie powiem bo musze odreagować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorota to czarodziejka. Pozazdrościć prezentów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne prezenty dostałaś od Dorotki.
    Twoje hafciki i szycie ,perfekcja

    OdpowiedzUsuń
  16. no no no!! Wszystko jak z obrazka - kiedy Wy dziewczyny to robicie, nocami??:) Zazdroszczę pomysłów i zdolnych rączek:) Sliczności

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulenko :*

    Alez pieknie obfocone :)To byla i jest dla mnie przyjemnosc, dobrze wiesz :)
    buziaczki posylam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zauroczona Twoimi wytworkami:) Piękne, delikatne i urocze:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cud, miód i ...orzeszki!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne wszystko... kocham twój blog bo takie cuda pokazujesz, że oczu oderwać nie można :))
    Oj znów mi się zamarzyło obmacać to wszystko na zywca :)
    Sciskam!!

    PS
    No i nadal na rewizytę czekam! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne:) zazdroszczę , ale tak pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale slicznosci... :) Ojjj zazdroszcze... :) Cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeny jakie to wszystko piekne! Od naszej kochanej Bree dostalas same wspanialosci, wiesz tylko pozazdroscic i jak pieknie przedstawilas to na zdjeciach, wow.
    Dla Mimi podoba mi strasznie poducha-bajeczna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ale piękne rzeczy -super wymiank, zdolne bestie jesteście!
    magda

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezenty od Bree po prostu są olśniewające...
    A Twoje hafty..ciągle do nich wzdycham!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniala wymianka..sama chetnie bym sie czyms wymienila...pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ach!!!!wszystko takie piękne:-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Qra,
    Myszka,
    Annasza
    Hannah
    Skimmia
    Craftomania
    Kasia
    Madleine
    Scraperka
    5.monika
    Bramasole
    Lilla
    Joanna
    Jaga
    Kochane cieszę się przeogromnie,że podobają się Wam prezenty od Bree, ona ma takie zwinne i zdolne łapki. co i raz coś tworzy, no i mi się trafiło też mieść te cudeńka :)) i tez miło mi że moja podusia się Wam podoba ;)

    Dita - ażem się zaczerwieniła na to wyznanie :)))

    Monique - ano masz, i pewnie to nie koniec.... :))) czekam na małą fotorelacje ale tam mnie wiesz.... oszczędź ;)))))

    Penelopa - oj tak, krążą cały czas ;))) z tego co widzę, mój listonosz to ma nieraz taką minę... codziennie się widzimy ;))) pewnie mnie niedługo udusi :))

    Sabik - no jest coś, dużo tam ciepła i dobra ;)

    Syl - wiem widziałam wisi u główki Twojej, cieszę się przeogromnie i z tego, że masz radość, a my kafffkę sobie pijamy z Twoich kubeczków jak Saskia nie widzi ;)))

    Abily - to tak sobie nawzajem podziwiamy, bo ja w Twoich wytworkach jestem zakochana ;)))

    Ana - nieraz nocami :) wiesz, mam nienormowany czas pracy ;)))

    Bree - miło mi było potrójnie, że i mam i mogłam obfocić i że od Ciebie ;)))

    Ushii - wiem, wiem, pewnie będziesz mogla jeszcze nie raz :))), wiesz jeśli chodzi o rewizytę to również i moja musiałaby trwać 10 minut ;)))a ja z kolei czekam na Twoją właściwą, trzeba tym pogadać na @ ;))))

    Atena - dziękuję ślicznie, poduchę i sobie będę właśnie szyła, bo wiesz szewc bez butów... inni mają a ja sama nie mam ;)))

    Ola-83 - pewnie po świętach będzie mnie więcej czasu to pogadamy o tym " wzdychaniu " ;)))))))

    Alicja - jw, ja z Tobą jak najbardziej chętnie ;))), ale dopiero po Świętach, taraz roboty mam moc :)))

    uściski dla was i dziękuję za to, że mnie odwiedzacie i za tyle ciepłych słów


    oo!! i Amelia wpadła do mnie - ciesze się że i Tobie się podoba ;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ulu.. czy możesz do mnie napisac.. bo nie mam Twojego meila.. Dorota dorotacs@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe prezenty, a jakie zdjęcia! Cud, miód. A hafty, klasa jak zawsze. Uleńko wyglądają tak lekko i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  31. Karolinko dziękuję Ci pięknie ;)) za tak miły odbiór i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. czasem po cichutku jestem..dzisiaj troszkę dłużej poszperam:-))

    OdpowiedzUsuń
  33. A proszę bardzo, miło mi ;))
    uściski !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...