czwartek, 3 lipca 2014

Spotkanie w Gdyni informacja dla tych duszyczek co FB nie mają :)

 Za Moim Mieszkaniem ...
W ten weekend serdecznie Was zapraszamy do Gdyni. W sobotę (5.07) w godz. 12-16 organizujemy na Gdynia Design Days dzień otwarty Mojego Mieszkania. Będziemy w Obserwatorium Zmian przy ul. Świętojańskiej 30. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - odpowiemy na pytania dotyczące urządzania wnętrz, profesjonalny fotograf podpowie, jak robić świetne zdjęcia, a stylistka pokaże tajniki aranżacji. Przyjmiemy zgłoszenia do klubu Kobiet z Pasją, wsłuchamy się w Wasze uwagi na temat MM...

Mój osobisty będzie mówił o fotografowaniu,  a ja mam nadzieję Was spotkać :) i trochę fotek popstrykać :)
 pozdrawiam !!!
ula


Zdjęcie: W ten weekend serdecznie Was zapraszamy do Gdyni. W sobotę  (5.07) w godz. 12-16 organizujemy na Gdynia Design Days dzień otwarty Mojego Mieszkania. Będziemy w Obserwatorium Zmian przy ul. Świętojańskiej 30. Jesteśmy do Waszej dyspozycji - odpowiemy na pytania dotyczące urządzania wnętrz, profesjonalny fotograf podpowie, jak robić świetne zdjęcia, a stylistka pokaże tajniki aranżacji. Przyjmiemy zgłoszenia do klubu Kobiet z Pasją, wsłuchamy się w Wasze uwagi na temat MM...

14 komentarzy:

  1. a zagraniczne plenery kiedy będą? może ardeńskie góry....
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. buuuu :( :( :(
    Przyjechałabym na pewno gdyby nie fakt, że będę łapać welon ;-)))
    Powodzenia i bawcie się dobrze... beze mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że będziesz sie lepiej bawiła od nas ;))
      buziaki!

      Usuń
  3. szkoda, ze tylko w sobotę, tego dnia mam wykład dla rodziców w Sopocie, a następnie śmigam na szkolenie, oj szkoda, szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak szkoda, że nie będę mogła być..., trochę daleko i inne paly już mam:(
    Pozdrawiam i może innym razem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeeej, jeśli gorączka trwająca od wczoraj, zmieni zdanie i sobie pójdzie, z wielką przyjemnością przyjdę!! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula, wieści o wianku masz w skrzynce mailowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że mieszkam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja nic nie wiedziałam....:( nie zaglądałam przez weekend do komputera. Będzie w przyszłości może jakaś powtórka? ;>

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...