czwartek, 23 marca 2017

{43} O dawaniu słów kilka cz.2



Dziesięcina - to  darowanie 1/10 naszych dochodów.
Czy to w książkach do nauki historii, czy  w Biblii temat dziesięciny jest poruszany wielokrotnie.

Obecnie z dawaniem  bywa taka niekiedy niezręczna sprawa.
ile dać i komu i czy w ogóle, w
 myśl zasady że dać  lepiej wędkę aniżeli rybę.

Nie mniej jednak dawać należy zawsze  z radością, podekscytowaniem, nadzieją, że sprawimy komuś przyjemność, że uratujemy od katastrofy, kłopotów.
 Bo jak dajemy prezent kochanej osobie, czujemy te wszystkie wspaniałe emocje.

 Tak samo powinno się zadziać w nas kiedy darujemy  obcej nam osobie, i nie jakiś drobny prezent a coś, czego nam nie zbywa, a wręcz  dzielimy się tym czego mamy niewiele.

Czy czujemy większe emocje przy dawaniu 2 złotych , 5 złotych, czy przy  dawaniu 100 zł. ? 
:)
  Bogactwo , które posiadamy, nie służy temu  byśmy stawali się bogaci, ale byśmy stawali się błogosławieństwem, opoką, ratunkiem dla innych.



cdn.





i zdjęcia dwa 

22.03.2017 
081/365
Pan kotek był chory...

Niestety dalej koteły chorują,  jest tycia poprawa, ale  widać, że dobrze nie jest.

23.03.2017
082/365
Storczyk  


do napisania jutro 

8 komentarzy:

  1. Zdrówka kotkom życzę,bidulki:(miałam kiedyś kotka chorego na koci katar i musiałam robić mu zastrzyki coby zaoszczędzić na jeżdżeniu 20 km do weterynarza....to doświadczenie uzmysłowiło mi ,że nie nadawałabym się na pielęgniarkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie umiem robić zastrzyków, ale koty wyzdrowiały bez nich na szczęście dla nich samych i mojej kieszeni:)

      Usuń
  2. Kochane kotełki..Niech zdrowieją jak najszybciej..Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) , zdrowieją , już prawie zdrowe, wiec wszyscy się cieszymy :)

      Usuń
  3. Dużym odkryciem byli dla mnie ludzie bogaci, skromni, hojni, dzielący się z potrzebującymi. Kiedy ich poznałam zmieniłam zdanie o ludziach bogatych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam takich też, sama doświadczyłam pomocy od takich ludzi, i wiem, że to wielki dar być bogatym i skromnym , dyskretnym i tak chętnym do pomocy :)
      pozdrawiam serdecznie również ;)

      Usuń
  4. Moja sie jakos wylizala, Twoim kotkom zycze zdrowka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to mówią, kot zawsze się wyliże ;)) moje z choroby się wylizały, a teraz się wylizują z brudku, który zahodowały podczas choroby ;)

      Usuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...