poniedziałek, 29 maja 2017

{59} To ruszamy :) 124 i 125 dzień projektu

Bez zbędnych wyjaśnień, życie pędzi,  jest  czas nieco spięty obowiązkami i innymi cudownościami, 
to pewnie potrwa jednak do tego ślubu, wiec  teraz zrobię co mogę by Wam narobić te 27 dni!! 
O matko !! 27!!?
dałabym sobie uciąć, że minęły 2 tygodnie...
Sama  jestem zdumiona ;)

Co tam Wam mam do przekazania na dzisiaj, a takie jedno motto:
Stephena Hawkinga

"Największym wrogiem wiedzy nie jest ignorancja tylko iluzja wiedzy"
  Zatem  dni mi upływają na pracy i  na  zdobywaniu wiedzy, nie, nie  dla papierka, uczę się dla siebie ;)
No to tyle wystarczy  i jedziemy ze zdjęciami :)

124/365
4.05.2017
Deszczowo


125/365
5.05.2017
Tulipany


 i kilka migawek kocio-ogrodowych





porzeczka nie dotrwała została doszczętnie pozarta przez mszyce i zdechła:(




Dzisiaj to wszystko, ściskam Was mocno, baaaardzo pięknie dziękuje za
komentarze i zapytania gdzie jestem :),
to mnie tez zmotywowało do  nadrobienia zaległości:)
A w następnym wpisie  opowiem o dwóch filmach które warto obejrzeć.




5 komentarzy:

  1. Stęskniłam się za Twoimi wpisami, pięknymi zdjęciami i polecajkami! Wiem, że sezon raczej ogrodowy, ale nie zapominaj o nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, dlaczego nauka dla papierka rzadko sprawia taką radość, jak zdobywanie wiedzy dla własnej przyjemności. No i mam odpowiedź.
    Zdjęcia cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też ciebie brakowało, cieszę się że się pojawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie piękne ujęcia. Zdjęcie z kotkiem i owadem jest moim ulubieńcem. Perfekcja.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak szybko czas minął? A mi też kogoś brakowało i teraz wiem że Ciebie :-). Znowu mogę podziwiać Twoje zdjęcia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...