wtorek, 16 października 2018

{6} Komunijne Aniołki w moim obiektywie


W maju  jak to w maju , było komunijnie  zatem aparat furczał jak szalony, a ja do dzisiaj mam kontuzję kostki od chodzenia przez cały dzień z kilkukilogramowym aparatem i nie tylko, bo moje zbędne kilogramy tez swoje zrobiły i stąd ta kontuzja, zaleczyć się nie chce :)

Zdjęć powstało bez mała ponad 3000, ale teraz tylko kilka sztuk pokażę,
bo reszta to jeszcze się obrabia.
Gdyż u mnie  jest pełny zapał do ich robienia, który kończy się wraz ze zrzuceniem z karty, potem następuje szczera i niczym niewytłumaczalna niechęć do ich wybierania obrabiania :)

 Okropna to moja wada, i cała rodzina ma mi to szczerze za złe co obwieszcza mi również bez żenady a ja to przyjmuję  i bardzo mi wstyd.













To jest Jagoda lat 3 - moja siostrzenica,
mówię do niej:
- a teraz Jagódko powąchaj kwiatek a ciocia ci zrobi zdjęcie.
 Jagoda wącha koniczynkę i rzecze szczerze i z niejakim zniechęceniem:
- wcale nie pachnie ...

 widzicie to w jej oczach?? :)

 także tego ;)

 
moja średnia :)



to na dzisiaj tyle
serdeczności!




20 komentarzy:

  1. U mnie też stos zdjęć czeka na obróbkę.Bo ze zdjęciami tak jet że chce się uchwycić każdą chwilę bo się nie powtórzy a obróbka może poczekać bo nie zając i nie ucieknie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale jak już rodzina się upomina to znaczy , że jednak trwa to za długo :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, będzie cudowna pamiątka :) Wiem jak to jest wybierać i obrabiać stos zdjęć :D a 3000 to imponująca liczba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa nieraz więcej, ale to już u mnie nie o pokonania, lubię je robić i potem mam za swoje ;)

      Usuń
  3. Prawdziwe aniołki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nieraz i diabełki, ale tu akurat przebrane za aniołki :)

      Usuń
  4. Rewelacyjna fotorelacja z komunii ;) Masz talent do robienia zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Piękne światło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) złota godzina to ulubiona pora dla fotografów ;)

      Usuń
  6. Wspaniałe zdjęcia te teraźniejsze i te wcześniejsze - oglądam wszystkie i podziwiam - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja Ci powiem, że obrabiać to nawet lubię, ale często dzieje się to w ratach :)) Zdjęcia urocze jak zawsze, ale czuję niedosyt dlatego zapraszam Paniusię do kolejnego wpisu, wszak już końcówka listopada :) Ściskam mocno !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, dopiero teraz się udało, leń ze mnie i tyle... ;)

      Usuń
  8. Śliczne fotografie, super blog, świetne wpisy.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...