poniedziałek, 17 czerwca 2019

{22} Mały przerywnik od haftowania choinek ;)

Tak, postanowiłam wyhaftować cokolwiek innego, aniżeli choinka lub ozdoba na choinkę.

Jako że mamy  porę letnią w pełni wiec i temat haftu będzie letni. 
A wszystko to za sprawą 
  Słodko-Wyzwanowej Zabawy w Zielone organizowanej przez  Chagę na jej BLOGU.




Ja oczywiście biorę udział, bo jest to dla mnie motywacja do wyhaftowania  letnich motywów, w postaci czy to ziół czy łąkowych kwiatków, co sobie zawsze obiecuję i nigdy nie haftuję.

Zawsze na moich tamborkach jest coś świątecznego. Pora to zmienić, czasu jest trochę i już mam wybrany wzór jak i zaczętą pracę, której na razie nie pokażę, ponieważ praca nie może być wcześniej publikowana na blogu.

Koniec końców wybrałam zioła, ale też mam fajny wzór kwiatów łąkowych, nie mogłam się zdecydować, co wolę, ale przeważyła wielkość pracy, jednak trzeba być realistą :).

|Jeśli chcecie wziąć udział w zabawie, wystarczy zadeklarować  chęć pod postem u Chagi w komentarzu.

Jak na załączonym obrazku do  przygarnięcia jest piękny len do haftu w jeszcze piękniejszych kolorach.



Pozdrawiam Was serdecznie 
:)





















4 komentarze:

  1. Zioła i kwiaty polne to świetny wybór. Czekam na efekty . Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślę, że to dobry wybór. Życzę miłego haftowania, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno powstaną piękne prace,zatem miłego haftowania.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zioła to bardzo ciekawy wybór, bardzo chętnie zobaczę efekt Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...