środa, 10 lipca 2019

{25} Post połówkowy czyli czerwcowe podsumowanie wszystkich wyzwań na 2019 rok.

Jak zwykle linkujemy  do 10 lipca postępy w haftach wyzwaniowych  
u Ani z bloga Kreatywna TV

Zatem przyszedł czas i na mnie.
Z trzech zgłoszonych haftów 






Pierwszy haft ukończyłam w maju, co mnie bardzo cieszy, jeszcze nie oprawiony możecie obejrzeć 
TU,  teraz czas na pokazanie co zmieniło sią przez miesiąc w pozostałych dwóch.

Jesienny obrazek Autumn Story zwany potocznie ufokiem, jak w świecie hafciarskim i rękodzielniczym nazywa się odłożone na wieki i nie dokończone prace, został rozpoczęty przez moją córkę lata temu,  potem  chwilę litości nad nim miałam w 2016 bodajże, potem zaś w kąt rzuciłam.

Teraz postanowiłam się ulitować nad nim ponownie, a pomóc miało mi w tym jak już pisałam wyzwanie, chociaż nawa do niego by pasowała bardziej "stary haft na nowy rok" ;)

Zatem w miesiącu czerwcu pobudowałam na nim trochę murku i dosypałam ziemi i trochę trawki.
Co by się w sam raz zgadzało z naturą, bo w moim ogródeczku też działania były podobne :)

MAJ 2019
CZERWIEC 2019

Czas na kolejny obrazek choinkę RP.

Jak poniżej widać gałązka po lewej przyrosła do końca i zaczęły wjeżdżać ozdoby.
Jak dalej będziemy mieli takie deszczowe lato to na pewno urośnie mocno :))

MAJ 2019

CZERWIEC 2019

 Jestem też na półmetku robienia haftowanych  ozdób świątecznych.
Jakoś idzie i już się robi kolejne, ale największym z tym związanym kłopotem dla mnie,  jest wybór co teraz wyhaftować jaką rzecz, jaką formę - wybór jest tak wielki, że naprawdę mam nieraz problem, bo wiecie, oczy by jadły ;) tylko rąk brakuje.

A teraz jeszcze ubzdurałam sobie malowanie domu, a jeszcze dzieci się planują do nas wprowadzić, więc jeszcze będą roszady meblowo-pokojowe, więc znaleźć w tym wszystkim czas na dzierganie to nie lada wyczyn.

Teraz prezentuję Wam  6 sztuk ozdób, które powstały przez pół roku


W międzylocie porwałam się na wyhaftowanie zielnika 
nie wiem co mnie napadło, no na pewno wyzwanie u Chagi
pod tytułem "Zabawa w zielone- Łąka",
a  że na łąkach są też zioła to postanowiłam zrobić wreszcie coś letniego i świeżego :).



 Kolejną wyhaftowaną rzeczą, jest 1/4 projektu  z cyklu 
Mini Sal BB-  Belle&Bo Sleep Parade
autorstwa Chagi. Następną część schematu już mam ale nie ruszyłam jeszcze, a czas goni bo drugą cześć trzeba wyhaftować do 15 sierpnia :)

TU pokazuję stan haftu z 14 maja


A na koniec pochwale się miernymi co prawda ale postępami w mojej zachciance hafciarskiej, którą nabyłam od jednej z Rosjanek,  haft "Puszysta inwazja", który to jak wiecie doskonale pasuje do naszych domowych kocich klimatów, 
a jak zostanie ukończony, to  zawiśnie na honorowym miejscu:).
Póki co dużo tam dłubaniny z konturami i łączenia kolorów, ale poradzę sobie.


 ja na razie ugryzłam tylko prawy dolny róg


na dzisiaj to tyle, walka trwa, chęci są
byleby sił starczyło :)

Uściski dla Was!


10 komentarzy:

  1. Ulenko, sporo pieknych prac u Ciebie. Trzymam kciuki za ich szybkie ukonczenie:) Pozdrawiam bardzo upalnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:), u nas upały iście październikowe, zatem czekamy zna powrót lata bo jeżyna zbyt powoli dojrzewa coś ;)

      Usuń
  2. Ile tu piękna wyczarowałaś, same wspaniałości. Jesienny haft mnie oczarował, kocham jesień, idealnie oddany jej czar. No a ' Puszysta inwazja' to cudo, będzie genialnie. Jakoś totalnie śmieszy mnie ta nawa. :D Miłej środy, pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, my mamy na co dzień puszystą inwazję, szkodniki jedne w ilości 14 sztuk, drą meble, drapią, tłuką naczynia, szczają koło kuwety i łamią kwiaty i Bóg jeden wie co jeszcze robią jak nie widzimy :).Tobie również miłego dnia;)

      Usuń
  3. Piękne są Twoje hafty . Wybierasz śliczne motywy . Ozdoby choinkowe są rewelacyjne . Masz rację , jak przegląda się wzory to tyle chciałoby się wyhaftować , ale niestety namy tylko dwie ręce i do tego obowiązki domowe . Udanego dnia ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne że do przodu chociaż powoli.Piękne hafty powstają. U mnie też szykuje się przemeblowanie i malowanie więc głowa zajęta czym innym niż tworzenie choć coś tam powstaje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne hafty,nie wiedzialam, ze haftujesz.)Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  6. No moja Droga:)jestem pod wrażeniem:)))sporo tego masz na tamborkach:)))podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe hafty, zwłaszcza motyw z domkiem w jesiennej scenerii :) Gratuluję zdolności i pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...