środa, 31 lipca 2019

{27} Choinka na jeżynie :)

Z braku czasu to i temat od czapy, ale za to prawdziwy, no tak, choinka na jeżynie.
Dzisiaj ostatni dzień prezentacji w wyzwaniu  u Kasi "Choinka 2019".
Czas pokazać co w lipcu powstało,  u mnie powstała  zawieszka w kształcie choinki z wyhaftowaną choinką :)
Jak wiecie u nas remontowo, to mam zupełny  brak czasu na hafty, a wyzwań moc, no zobaczymy co mi się uda :)

Zatem przechodzę do rzeczy i prezentuję co  następuje ;)











Dziękuję pięknie za Wasze komentarze, odpisze w niedługim czasie,

Serdeczności!


8 komentarzy:

  1. Aby do przodu i jest u Ciebie kolejna świetna hafciarska praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. No i tez fajnie :) Hafcik uroczy , ciekawa jestem jak remoncik sie posuwa...pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że choinka z jeżyną świetnie się rozumieją i dogadują :-) Ja nie mam remontu, a i tak ciągłe perypetie z czasem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna choinka, podziwiam. Podczas remontu to czasu malutko, więc choćby udało się dokończyć tylko jedną rzecz, to naprawdę dużo. Zdjęcie oczywiście boskie, mnie mogłam o nim nie napisać. Pozdrawiam serdecznie, niech remont sprawnie idzie do przodu. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca , a u mnie plac budowy . Pozdrawiam serdecznie 🍎🍒☺

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też remontowy chaos, a hafcikowe choinki niech sobie rosną gdzie chcą, grunt, że piękne są😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik bardzo fajny...przed świętami zwykle nie ma dużo czasu na takie prace, więc może faktycznie warto zacząć juz teraz.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...