czwartek, 21 listopada 2019

{34} Jesienne mgły nadarzńskie i kolejna zawieszka na choinkę :)

Tym razem zawieszka wyjątkowo szybko powstała, ponieważ zaczyna mi się nieco spieszyć z rozmaitymi pracami.
Raz że, kończymy remont, dwa, że wyjeżdżam na 10 dni zatem przybieram się do świątecznych przygotowań , by po powrocie nie zwariować i się nie zamęczyć.

Jakieś pierniki poczynić  by wypadało, okno przemyć skoro jeszcze nie mrozi, kwiat odkurzyć i takie tam głupotki, a potem tylko pławić się w światełkach, zapachach i świątecznych klimatach.

Także tego  moi mili przedstawiam kolejną zawieszkę - listopadową
na wyzwanie Choinka 2019 u Kasi






Dopadłam ostatnio takie oto kuleczki na taśmie i uznałam, że świetnie się nadadzą do obszycia zimowych zawieszek. :)

A którejś pięknej niedzieli zerwałam się o 6,30  czyli bladym świtem i zobaczyłam, że jest tak pięknie i mglisto na zewnątrz, że warto to obpstrykać jakimś sprzętem nieco lepszym aniżeli tylko telefon i udałam się na pobliskie łąki nadarzyńskie, coby ten spowity w mgłę  krajobraz uwiecznić na dłużej. 
Oczywiście wraz z pierwszymi promieniami słońca mgła zniknęła  jak to w tym słynnym powiedzeniu, że coś znika  "niczym mgła poranna" :)
 więc jak  wracałam   owej pięknej już nie było.

Także  mam dla Was zdjęcia do obejrzenia  - 
 zapraszam :)





































To tyle na dzisiaj, ściskam Was mocno i dziękuję za odwiedziny i komentarze.






14 komentarzy:

  1. Same śliczności!!!
    Mgłę uwielbiam... działa na mnie wyciszająco wręcz terapeutycznie... może dlatego, że ze mnie kobieta listopadowa jest.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zawieszka i ten świetnie się prezentuje a zdjęcia boskie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka piękna i już teraz wiem ile kosztuje pracy bo właśnie walczę z moim pierwszym i chyba ostatnim haftem. Zdjęcia mistrzowskie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko i córko, jakie przepiękne foty! No i same widoki,oczywiście :). Ja uwielbiam jesień w każdym wydaniu, poza jakąś wyjątkowo zapyziałą słotą, ale szczęśliwe w tym roku jest to doprawdy przepiękna pora roku.
    Zawieszka prześliczna, ja co roku obiecuję sobie, że przygotuję kilka takich drobiazgów, ale czas leci i znowu się nie wyrobiłam ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna zawieszka, delikatna...
    jesienne zdjątka wyjątkowe !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zawieszka i niesamowite zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszka śliczna taka delikatna , a zamgławione widoki ...no bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudniasta zawieszka a jakie sliczne zdjęcia :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka cudna subtelna zawieszka ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo wyhaftowane do powieszenia, uczta dla oka równie wielka jeśli o zdjęcia chodzi. Kocham jedno i drugie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia:) przepiękne napatrzeć się nie mogłam,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh...poszłabym do Ciebie na naukę fotografii!
    Jak zwykle zachwycające zdjęcia, nie wspomnę o tej zjawiskowej zawieszce :)
    Uściski ślę:)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...