poniedziałek, 30 grudnia 2019

{38} Przedostatni post -zawieszka grudniowa

Jak zwykle na ostatnią chwilę prezentuję zawieszkę grudniową, - w zabawie u Kasi.
Święta minęły, a ja zamiast leżeć z książką na kanapie, w panice kończę jakieś hafciarskie robótki.

Ostatnia tegoroczna zawieszka ma znaczenie podwójne, jedna poleciała właśnie do Kasi, aby przyozdobić jej choinkę, a ja  też postanowiłam sobie taką wydziergać:), na pamiątkę zakończenia  zabawy "CHOINKA 2019"  - bo miło mi się kojarzy i już szykuję się do następnej edycji.

Jeśli ktoś ma ochotę bawić się cały rok  w robienie świątecznych ozdób choinkowych  techniką haftu krzyżykowego, to serdecznie zapraszam w imieniu Kasi:)






Na koniec jeszcze kolaż wszystkich zawieszek
tak dla przypomnienia :)




i jeszcze   mój bestnine 2019 z instagrama




pozdrawiam Was serdecznie!



10 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje zawieszki.Ja mogę się poszczycić tylko jednym haftem wykonanym w tym roku. Jeden i jak na razie tak zostanie bo brak mi cierpliwości na dalsze haftowanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też się wezmę za hafty. Piękna ta zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce ozdoby. Wszelkiej Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna zawieszka. Bardzo ładną kolekcję wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko piękna zaieszka! ten hafcik jest i u mnie na celowniku :) Pozostałe prace również ślicznie się prezentują. Podziękowania należą Ci się także za inicjatywę zawieszkową dla Kasi, za ten pierwszy impuls, który pociągnął całą akcję :) Pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga od góry z prawej zdecydowanie wygrywa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękny i apetyczny hafcik, zawieszka prezentuje się wybornie!
    Cała galeria śliczna, ale ta gwiazda w ciemnych barwach jest niesamowita 😊
    Pozdrawiam serdecznie:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie zakończyłaś rok w każdej sferze swojego życia Uleńko.
    Dziękuję Ci za Twoje zaangażowania, które zakończyło się moja radością,
    dziękuję za pomoc, za piękne zdjęcia którymi cieszyłaś nasze oczy.
    Bardzo się cieszę,że będziemy je oglądać w kolejnej edycji.
    Uściski serdeczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przesliczne te Twoje zawieszki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...