wtorek, 31 grudnia 2019

{39} Post ostatni dzisiaj, mini sal BB - odsłona trzecia

Powiem Wam , że nie ma się czym chwalić, 
dałam ciała, że hoho, 
nie wiem czemu tak, ale  to już jest fakt, nie ma co rozkminiać, 
zalinkuje ten połowiczny  postęp i już, ale w dwa dni się z tym uporam i wstawię zdjęcie skończonej trzeciej części, bo inaczej, nie dostanę czwartej części, a szkoda by było ;), bo obrazek zawisnąć ma docelowo  w pokoju małej Kaji - mojej Wnusi :)


Ona już skończyła 3 miesiące - a ja nie wiem kiedy... :) 

A wracając do haftów.
Za dużo tego wzięłam na głowę w tym roku, ale dzięki temu, przynajmniej są efekty, jednak jak się ma bat nad głowa, to lepiej się człek spina z robotą i nie zgodzę się z tym, ze przymus rodzi brak przyjemności z haftowania
 , u mnie nie, haft jest przyjemny bez względu na to czy muszę czy nie muszę haftować :).

Zatem teraz obrazek. W formie takiej niedokończonej, a potem zaedytuję
wersję skończoną.


Jak obiecałam - ukończona trzecia część Sleep parade  :)





Serdeczności!


10 komentarzy:

  1. Oj to nie jestem sama :) U mnie jeszcze mniej bo zakończyłam na chłopczyku w czerwonym ubranku. Wydawało sie ,że tyle czasu zostało ale niespodziewana kontuzja ręki pokrzyżowała mi plany. Teraz jest już lepiej ale xxx muszą poczekać. Może Chaga zlituje się nad nami. Pomyślności w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku 🎇🎉🌲

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnusia rośnie jak na drożdżach:)Twoja trzy miesiąca,a moja już niedługo dwa latka....a przecież dopiero trzymałam ją na rękach w szpitalu jak się urodziła....Wspaniałego Nowego Roku dla całej Twojej Rodzinki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft jest piękny.Żałuję ,że przegapiłam ta zabawę, bo sama chętnie wyszyłabym takie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już bliżej niż dalej do końca więc nie ma co rozpaczać. Piękny haft. Dobrego roku życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyszłam podziwiać haft ale jakoś moje oczy skupiają się na tej małej,
    ślicznej panience:)To był udany rok Uleńko i niedokończony obrazek, to
    tylko chwilowy zgrzyt.Na pewno będzie się pięknie prezentował,
    kiedy nam go pokażesz kolejnym razem.
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafcik piekny, ale oczy moje podobnie jak Kasi przykuwa ta malutka urocza dziewusia, moja wnusia ma 2 latka i jest rozkoszna :) Pozdrowionka Noworoczne Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...