niedziela, 31 lipca 2022

{14} Wielkanocna babka

 Hej hej

Ach ten czas, pędzi szaleńczo, a ja do tego mam trochę nadmiaru pracy bo kolega sobie żeberko złamał zatem pracuję sobie codziennie i haftowanie odkładam  bo inne obowiązki na głowie teraz :)

Ale mam ze starych zapasów babę wielkanocną z króliczymi uszami , nie brała udziału w żadnej zabawie zatem pokażę ja raz jeszcze i zgłoszę do Małgosinej zabawy. Niestety żabka już zamknięta ale może jeszcze się załapię do zabawy :) Jakoś tak ten ostatni dzień lipca mi do głowy się przykleił. A to pewnie był koniec żabki wczoraj.


Ostatnio dopadłam  wnusię swoją żeby jej parę fotek cyknąć o złotej godzinie, wpadli do nas na moment więc była okazja, ale nie wyczerpałam swoich możliwości , bo dziewczę  za długo pozować nie chciało, ale dobre i tyle, nawet wianek na głowie się utrzymał kilka chwil :)


 

 

 

Kiecunia stara jest jak węgiel, jeszcze moje córki w niej  były fotografowane lat 30 temu bez mała i proszę doczekała się na kolejne pokolenie, mam nadzieję, że może jeszcze kolejne obskoczy :)  

a to włśnie  foty sprzed 30 lat 

robione jeszcze na analogowym aparacie




A to osobista mamusia wnusi w podobnym wieku w tejże sukience



Także historia zatoczyła krąg i kręci się dalej

na dzisiaj tyle tylko, chciałabym więcej ale do pracowych atrakcji doszły mi jeszcze wytężone spotkania z matkami w  wieku lat 80 obie i różne tam mam czynności do wykonania, że czas się kurczy jak wełna w praniu, nic nie poradzę :) 

Serdeczności!


4 komentarze:

  1. Świetny wielkanocny obrazek! Fotki prześliczne.. i te wnusi jak i małej mamusi:) Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia wnusi i córek, a historia sukienki jak u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ujęcia...i te współczesne i te sprzed lat...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft. Wspaniała historia z sukienką w roli główne a właściwie to w roli głównej występują dziewczynki i ta dzisiejsza i te sprzed 30 lat :-).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...