sobota, 10 czerwca 2017

{67} Obiecane polecajki + zdjęcia

Dzisiaj polecam Wam jeden serial i jeden film.
Serial jest z 2012 roku,
pewnie niektórzy go znaja, 
ja dopiero co go odkryłam, nie mam TV, wiec pewne  produkcje docierają do mnie z dużym opóźnieniem. 
Odkąd mam portal z filmami na podorędziu mogę sobie tam coś interesującego znaleźć. 

"TOUCH"


http://www.filmweb.pl/serial/Touch-2012-617138/poster

Wywarł na mnie wielkie wrażenie, nie z powodu fajerwerków, cudów bajek, nawet nie tematu, 
 ale z powodu uczuć
które są w nim pokazane, i sposobu w jaki są pokazane.
Tam jest pokazane dobro,  jakie możemy  dać drugiemu człowiekowi
i jakie możemy otrzymać.

Wszystkie nasze działania są ze sobą powiązane

 jest taki piękne zdanie, które znalazłam w sieci

"Być może znasz też niezbyt komfortowe odczucie, gdy dajesz, a ktoś nie potrafi tego otrzymać. A takich jest wielu. Nie wiedzą, że otrzymując jednocześnie 
obdarowują – 
tą radością, która płynie z wzajemnej relacji"

Siła wzajemnych relacji jest pięknie pokazana w tym serialu, ponadto, jest też  przy każdej czołówce i zakończeniu refleksja, która pozostawia w  odbiorcy takie uczucie jak deser po dobrym obiedzie, jest dopełnieniem.
Bardzo polecam ;)

I jeszcze film

" CZARNY BALONIK " 


To też film o wzajemnych relacjach,
tym razem bohaterem jest  młody dorastający chłopak
który musi zmierzyć się zarówno  z własnymi ograniczeniami jak i tym, że nie może zaakceptować faktu, że ma niepełnosprawnego umysłowo brata.
To naprawdę kinematografia na bardzo wysokim poziomie
a aktor grający niepełnosprawnego chłopaka, po prostu genialny :)
 
W temacie  polecanych  produkcji to tyle, zapraszam na przegląd zdjęć. 

146/365
26.05.2017
Resztki dmuchawca


147/365
27.05.2017
The water pump


148/365
28.05.2017
Zachód słońca w bratkach
149/365
29.05.2017
Świetliście














Serdeczności!

6 komentarzy:

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...