sobota, 7 marca 2020

{9} Kobieco, słodko i wiosennie

Taaaak, wiosny wyglądam już jak kania dżdżu, każdy wychynięty listek, kwiatek i zwiastun obfotografowany, wydotykany i pozachwycany. 




Zatem i w hafcie pojawiło się kwietnie i wiosennie,  ja wiecznie w roli szewca co bez tych butów, wyszyłam sobie zatem kosmetyczkę, słodką jak najsłodsze różowe makaroniki z różanym kremem.

  Róża jest motywem głównym i kolor różowy, który jak już wiedzą czytelnicy mojego bloga jest moim faworytem wśród kolorów,  żadne mody mnie nie odwiodą od lubienia dozgonnie różowego :)

To przejdźmy do prezentacji, uszyłam toto i obfociłam w mega w wielkim pośpiechu bo też  przypadkiem wpadłam na wyzwanie różane u Uli


Pokazać można a co tam, tematyka się zgadza , praca  dopiero powstała.









Dodaj napis


To zmykam, do innych swoich projektów :)



13 komentarzy:

  1. No piękna ta kosmetyczka, idealna na początek wiosny😊 ja też co chwilę lookam na moją różę za oknem i patrzę kiedy listki rozwinie, nie mogę sie doczekać.Uwielbiam różowy od kilku lat coraz bardziej a róże w tym odcieniu mnie zachwycają.
    Zapraszam do siebie na całoroczną zabawę Wielkanocną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie mi ostatnio ta wiosna pachnie mocno w haftach, do zabawy zajrzę, bo ja choć jestem fanką haftów choinkowych jak wiadomo, to może wreszcie i ta nasza Wielkanoc dostałaby solidną oprawę hafciarską, a nie tylko żonkile w wazonie :)

      Usuń
    2. Zapraszam serdecznie w końcu to najważniejsze Święta 😊

      Usuń
  2. Ale cudo!.Hafcik delikatny ale precyzyjny - tylko podziwiać :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kosmetyczka i ten hafcik przecudny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kosmetyczka. Dziękujemy za udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kosmetyczka :) cieszę się, że trafiłaś do mnie i powstało takie cudo :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh! Pani Ulu, ależ cudo i piękny projekt, ja także taką chcę! Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  7. If you're attempting to lose pounds then you absolutely have to start using this brand new personalized keto meal plan.

    To design this service, certified nutritionists, fitness couches, and professional cooks have joined together to produce keto meal plans that are powerful, suitable, economically-efficient, and satisfying.

    From their launch in January 2019, thousands of clients have already transformed their figure and well-being with the benefits a smart keto meal plan can offer.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones offered by the keto meal plan.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...