niedziela, 31 maja 2020

{19} A jednak się udało :)

Dokończyłam co miałam dokończyć, wyszło mi zupełnie coś innego niż planowałam, ale jak wiadomo, planami to możemy co najwyżej Pana Boga rozśmieszyć wiec pewnie  rozweseliłam Go do łez :)
Gwiazda na wyzwanie u
 Kasi
Miała być w stylu pozytyw-negatyw czyli granat z jasnym haftem a druga strona biały z ciemnym haftem i docelowo pozszywana  i wypełniona wata silikonową. A jest zawieszka,  której tył jak  to u mnie bywa, jest zupełnie przypadkowy, na dodatek wcięło mi klej na gorąco, zatem ten sznurek dookoła musiałam przyszyć ręcznie i nieźle sobie paluchy podziurawiłam przy tym :)

Najważniejsze, że jest  i tym sposobem kolejny miesiąc za mną.








gwiazdulec krzywulec :)



I kolejny haft, tym razem jajko, owszem, też krzywe, ale jest, miała być kartka, a jest jajko, taka drobna różnica, wyhaftowałam toto już chyba w marcu, 
ale zbrakło mi weny do kartkowania, zatem dzisiaj wycięłam coś na kształt jajka, bo jajkiem tego nie można nazwać i jest kolejna zawieszka wielkanocna, którą pokazuję  w ramach zabawy u 

Wielkanoc 2020-2021



 







To tyle na dzisiaj, 
Doczekałam się na słońce, żeby foty zrobić, bo te wcześniejsze nijak mi nie pasowały

a na koniec nieco popołudniowych nastrojów 









Serdeczności!





7 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje zawieszki z pięknymi hafcikami. Co byś się nie starała to i tak wychodzę cudne mimo braku kleju czy czegoś innego :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula, powstały niesamowite ozdoby. Żadne krzywulce, tylko normalne handmade. Dla mnie najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihihih To ja też często rozbawiam Bozię. Teraz zawsze powtarzam, to TYLKO plan i zobaczymy, co z tego wyniknie. hehe Ja nawet rysuje projekty makram, zaczynam robić i jakoś tak samo wychodzi zupełnie, co innego. :D Tak jest zawsze u mnie. hehe

    Zawieszki są wspaniałe, idealnie wykonane, a ich zdjęcia czujące. Ogromnie podoba mi się tło, światło, idealnie ukazałaś swoje prace. :) Pozdrawiam cieplutko, super miłego dnia Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zawieszki i cudowne zdjęcia :-) I wcale te tyły nie wyglądają na przypadkowe...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka cudniasta gwiazdka, zawieszka z barankiem również :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszki piękne Ula...obie bez wyjątku!
    I gdybyś mi kazała zdecydować, która ładniejsza to za nic bym nie wybrała ;) :)
    Zdjęcia jak zwykle u Ciebie magiczne i do zakochania.
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i prace. Bardzo podoba mi się Twoja gwiazdka, ale jajkiem jestem zachwycona z uwagi na wyraźny motyw religijny Twojej pracy :) pozdrawiam i czekam na czerwcową odsłonę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...