czwartek, 17 grudnia 2020

{31} Zawieszka grudniowa nr. 2

 Ja to albo nic, albo za dużo, no ale sytuacja jest nietypowa, a mianowicie, moje zdrowienie nadal trwa, nie chodzę do pracy, więc co nieco mnie roznosi w temacie haftowania. 

Inna sprawa, że lokomotywa miała być w listopadzie, ale wiedziałam, że jej nie zdążę, zrobić, i przeszła na grudzień.  Więc linkuję ją  też do zabawy u  Kasi.

 Jak wiadomo  w tzw. międzylocie, dorwałam wzór bombki, którą pokazywałam w poprzednim poście, a która  mnie tak urzekła, że musiałam wyszyć, nie było wyjścia. Inaczej bym się udusiła :)

To nie wszystko, jeszcze jest świąteczny misiek, ale zawieszka jest w stanie roboczym,wyhaftowana - nie uszyta. To pokażę dopiero w następnym poście.

Uszyłam go, bo mojej Wnusi się bardzo podobał :)

Ma dopiero rok i trzy miesiące, a już skubana wie co ładne.

Na koniec zrobię sklejkę  zawieszek grudniowych i całoroczną, żeby Kasi było łatwiej zalinkować.


Lokomotywa stanowi komplet z choinką, która pokazywałam wcześniej, jest cała seria tych zawieszek, zatem pewnie będzie ciąg dalszy.

Tego dnia spadł tez pierwszy śnieg, zapewne pierwszy i ostatni, ale nadzieje zawsze mieć trzeba, na wszelki wypadek uwieczniłam to jakże rzadkie zjawisko :)



w kominku palimy, dziewczyny się tulają, Kaja podziwia pierwszy śnieg :)

i  rozplata i zaplata lampki

to na dzisiaj tyle, dziękuję za Wasze komentarze, zdrówka życzę sobie i Wam :)




7 komentarzy:

  1. Piękna jest ta ciuchcia, te kolorki czarują a malutka zmysł do ładnych rzeczy ma chyba po babci :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zawieszka. Nie ma jak u babci , najlepiej na świecie. Pozdrawiam przedświątecznie ,⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej Dziewczyno bo święta tuż tuż .Zawieszka świetna. Ja swoją dłubię ale skończę po świętach bo głupio by było na koniec zabawy się wyłożyć . Zdjęcia dziewczyn mnie zawsze rozczulają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Embroidered little train and others pictures are wonderful!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko...
    Twoje zdjęcia ogromnie mnie rozczulają, czuć w nich magię
    i prawdziwą miłość :*
    Zawieszka jest przepiękna, ogromnie mi się podoba.
    Dziękuję Ci Kochana za Twoją obecność w zabawie i wszystkie
    przepiękne prace, które w niej stworzyłaś <3
    Mam nadzieję, że zobaczymy się w kolejnej edycji :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna lokomotywa. Czekam na pozostałe zawieszki z tej serii 😉
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...