wtorek, 26 kwietnia 2022

Różne rózności

 Jak w tytule, będzie trochę królików  trochę innych haftów których nie pokazywałam  z braku czasu i czasu i czasu :)

Ja wiem, że ktoś tam może powiedzieć żem mało zorganizowana, bo czas to zawsze się znajdzie, to prawda.

Ale pracuje nad tym. 

:)








To tyle w temacie królików, będzie jeszcze 8 bo ruszyła kolejna edycja .

A teraz coś wielkanocnego. Co prawda my w naszym kraju nie mamy w zwyczaju piec ciasta wielkanocnego o nazwie kulicz, to zwyczaj raczej w krajach prawosławnych, a szkoda, bo pyszne to ciasto jest, tez taka baba drożdżowa jak nasza tylko w innym kształcie i z dodatkiem sera i suto oblana lukrem i przyozdabiana na kolorowo. 

Ja ją tym razem wyhaftowałam a nie upiekłam, natomiast to co zadecydowało o wyborze, to jej słodki kolor i te królicze uszy :)


Ostatnio  ciężko było o słoneczne dni i spektakularne zachody słońca ale jednego dnia chwilę zaświeciło z wieczora i udało mi się cyknąć kilka wiosennych kadrów. 








na dzisiaj to wszystko, a tak naprawdę to zwyczajnie jestem zahaftowana zarobiona robotą i zajęta spotkaniami i dlatego nie mam czasu , a czas płynie za szybko i stąd te kłopoty:)


serdeczności !!




6 komentarzy:

  1. Piękne zajce wszystko co robisz mi się podoba. Zdolna dziewczyna. Mam prośbę kiedyś pisałaś o ostrodze piętowej, jak leczyłaś nie mogę znależć. Jakbyś mogła proszę pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Nie mogłabym zdecydować, który króliś piękniejszy;) Zdradź proszę, gdzie organizowane są takie boskie sal-e. Albo nie.... lepiej nic nie mów - musiałabym się z roboty zwolnić;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace i zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliki wspaniałe i dużo :-). To wcale nie prawda że czas marnujesz i jesteś niezorganizowana bo gdyby tak było to i królików by nie było i tych pięknych zdjęć by nie było. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jak mi się te króliczki podobają, są cudownie urokliwe, miło się ogląda i sądzę , że miło się je haftowało, pozdrawiam cieplutko Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentują Twoje prace na tle przyrody, te jajeczka są przeurocze 😃

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...