wtorek, 30 kwietnia 2019

{16} Wiosna, koty. i trochę w temacie BN

Trochę mnie tu mało, ale jeszcze taka sytuacja  potrwa przynajmniej do 15 maja. 
Niestety tegoroczny kwiecień - maj to u nas  pasmo rodzinnych spotkań i uroczystości, 
a że wszystkie odbywają się u nas w domu z racji  metraży, które są w stanie pomieścić  wiele osób, to jestem z tych to okazji mocno zaganiana. 
A jak wiadomo  inne rzeczy też  wymagają  mojej uwagi, a doba nadal niezmiennie ma 24 godziny ;)



Zatem  wybaczcie.

Na dzień dobry  racji wyzwania "Choinka 2019" u Kasi
moja praca  na kwiecień, tym razem nie jest to ozdoba choinkowa,  bo na takową zabrakło czasu,  tym razem jest to bardzo ale to bardzo szybka kartka świąteczna z aniołkiem
pominę jej walory jeśli chodzi o pomysłowość , bo  na szybko to  zrobione i  tak musi niestety pozostać. Grunt, że aniołek krzyżykami wyszyty :)


 Ale za to zeszyłam wreszcie gwiazdkę z poprzedniego miesiąca i możecie ja obejrzeć 


a tutaj  wszystkie dotychczasowe moje wytwory na choinkę:)


No to jeszcze obiecana  wiosno-kocio-domowa foto opowieść.:)


















Uściski dla Was!
Bardzo dziękuję za komentarze, postaram się  odpowiedzieć w miarę możliwości :)





7 komentarzy:

  1. Uwielbiam do Ciebie zaglądać Uleczko...klimatycznie, pięknie no i te zachwycające zdjęcia!
    Kartka z zawadiackim aniołkiem śliczna i bardzo pomysłowa...
    zresztą całość ozdób prezentuje się wspaniale :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę udanych rodzinnych uroczystości :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i wszystkie świąteczne wytworki. Wiosenne zdjęcia z kotkiem w tle są zachwycające.Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te Twoje zdjęcia:)))koty aż chciało by się wymiziać:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdka po zszyciu jest mega piękna podobnie jak pozostałe zawieszki świąteczne. Zdjęciami się zachwycam i kilkakrotnie oglądam. Pozdrawiam wiosennie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Och Ula!
    Piękna ta Twoja wiosna. Pełna kolorów i słońca.
    Lubię do Ciebie wpadać!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezentacje wszystkie. Aniołeczek mnie zauroczył. Nie dopatrzyłam się skrzydełek i nie wiem, czy ich nie było we wzorku, czy ja już taka ślepa :-))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, piękne zdjęcia. Cudowne barwy wiosny uchwyciłaś. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...