niedziela, 19 stycznia 2020

{3} Nowy haft na Nowy Rok

Jutro mija termin zapisów na zabawę u Ani - zabawę mocno motywującą - w której nie chodzi o nagrody - chociaż  i takie są -  tu chodzi o wspólną zachętę do regularnego wyszywania.  

Ktoś rzec by mógł - przecież  to hobby - motywacja jest bo to przyjemne. 
Owszem, to racja , ale...  wiecie jak to jest -  różnie z tym bywa, zawirowania życiowe są różne,  a co za tym idzie, od razu pojawiają się wymówki, pod byle pretekstem porzucamy pracę, a u mnie to bywało, że nawet na lata porzucałam wyszywanie.

A jak jest ten bicz nad głową, to zwyczajnie wstyd  nic nie robić nawet jak czasu brak, to chociaż na kilka krzyżyków trzeba go wyskrobać.

U mnie w tym roku tematem przewodnim będą koty - jakbym co najmniej miała ich za mało w domu to  sobie drugie tyle co mam wyszyję , będę miała więcej :)) 

Wzór zakupiłam na  rosyjskiej stronie ze wzorami haftów,   jest to oczywiście wzór zrobiony przez Rosjankę - Jekaterinę Meszkową  jestem od jakiegoś czasu fanką wzorów pochodzących od koleżanek zza wschodniej naszej granicy ale to  świecie obecnym 
hafciarskim już jest  powszechne - nie sposób nie lubić, nie podziwiać i nie zachwycać się wzorami robionymi przez nie. 
Są wspaniałe, dopracowane, kolorowe i piękne zwyczajnie.

Tytuł pracy : 

PUSZYSTA   INWAZJA
ilość krzyżyków :

281 x 201

nitek + łączenia nitek - tyle, że nie chce mi się tego policzyć
 dużo w każdym razie :)
baksticzy tyle i tak małych typu 1/4  wielkości krzyżyka , co przy kanwie 16 ct daje  już w moim ślepym przypadku  możliwość pracy z lupą :)




 To jedyna praca, którą zgłaszam na ten rok.


----------------------------------------


Z racji rozlicznych perypetii życiowych i zajęć
nie podejmę się  doczepić oficjalnie   innych rzeczy do haftowania , ale i tak będę je sobie na boku pomału robić.

Bedzie to oczywiście jesienny obrazek Autumn Story 



oraz choinka którą oddałam  Przyjaciółce
zatem muszę odhaftować teraz sobie.



Pozdrawiam Was mocno
i miłego nadchodzącego tygodnia życzę :)





11 komentarzy:

  1. No nie pogadasz:)))mega obrazek wybrałaś:)))wzór piękny,ale roboty mnóstwo:))będę Ci kibicowała:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej Ty naprawdę lubisz haftować wybierając taki haft. Podziwiam i będę patrzeć jak Ci idzie :-). Powiem w sekrecie że też myślę o haftowaniu ale czegoś malutkiego , naprawdę malutkiego mimo że zapierałam się że haft to nie dla mnie zajęcie. Zobaczymy co z tego wyniknie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj 😊 dzisiaj ostatni dzień zapisów na tą zabawę i nie wiem czy się zapisać...trochę nie odpowiadają mi zasady...wolałabym zgłosić prace i po kolei je kończyć a nie wszystkie jednocześnie...no zobaczymy do północy mam czas. Ja też planuje wyszyc 1 kota tez wzór od Rosjanki.
    Twoje obrazki bardzo mi się podobają, ale są pracochlonne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wybór, ale jak dla mnie zbyt pracochłonny. Widać nie mam aż tak wiele hafciarskiego zacięcia. Życzę powodzenia. Zajrzę co miesiąc, aby podejrzeć postępy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matulu te koty to jakiś kosmos totalny !! Już widzę te wszystkie przekleństwa, które bym wypowiadała haftując :))))) Ja tu przeżywam literkę, czy kwiatek :)) Trzymam mocno kciuki i pozdrawiam poniedziałkowo ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny haft zakupiłeś , efekt będzie niesamowity. Bardzo podoba mi się choinka . Nie dziwię się , że chcesz drugą wykonać . Pozdrawiam cieplutko 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam wybór, haft wygląda na dość trudny :)
    Z miłą chęcią będę oglądać postępy

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale rozkoszny hafcik z kociami masz w planach, super taki kolorowy :)c

    OdpowiedzUsuń
  9. Did you know there's a 12 word phrase you can speak to your crush... that will trigger deep feelings of love and impulsive attractiveness to you deep inside his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, adore and guard you with all his heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Love Response

    This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to work harder than ever before to take care of you.

    As a matter of fact, triggering this all-powerful impulse is so essential to getting the best possible relationship with your man that once you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll immediately find him open his heart and mind for you in such a way he never expressed before and he will perceive you as the only woman in the world who has ever truly tempted him.

    OdpowiedzUsuń
  10. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    At least 160 thousand men and women are hacking their diet with a simple and SECRET "water hack" to lose 1-2 lbs each and every night in their sleep.

    It's very easy and it works on anybody.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Take a drinking glass and fill it half glass

    2) Proceed to use this strange hack

    and you'll be 1-2 lbs lighter in the morning!

    OdpowiedzUsuń
  11. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    Plus, making money with it is as simple as 1--2--3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products on it's own!

    Do you want to start making money??

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...