poniedziałek, 31 stycznia 2022

{1} Pierwszy post i pierwsza zawieszka w corocznej zabawie u Kasi

 Dawno mnie tu nie było. Ostatnimi czasy jakoś nie po drodze mi z mediami wszelakiego typu. Bywam sporadycznie a tv nie oglądam od ponad 18 lat Przeładowanie obrazami, informacjami, których nie potrzebuję zrobiło swoje. Odpoczywam na razie mentalnie od tego czego kiedyś dawno temu  nie potrzebowałam, bo tego nie było. 

Teraz po wielu latach  mogę powiedzieć, że się już zachłysnęłam, napatrzyłam i czas na odpoczynek. 

Kilka chwil na IG  czy FB  w tygodniu, tyle mi wystarcza. Taki przesyt nastąpił. A głowa o wiele spokojniejsza, sen lepszy, życie toczy się nadal swoim torem :)

Na razie tak zostanie. 

Dzisiaj zawieszka, ostatnio też tylko zawieszki i nic więcej. Tutaj też spokój na blogu. 

Nawet nie wytrwałam w poprzedniej edycji do końca. W żadnej zabawie nie wytrwałam.

 To był dla mnie rok pokonywania samej siebie. Swoich niechęci , taki pocovidowy stan, stagnacja, brak chęci, brak motyli w brzuchu i jakiejś takiej niekontrolowanej radości. Wychodzę powoli z tego stanu. Może ten rok będzie lepszy.

 Zabawa u Kasi tym razem jest jubileuszowa.

To już piąty rok jej trwania.

https://xgalaktyka2.blogspot.com/2021/12/choinka-2022-zapisy.html

Moja bombka jest jeszcze nieskończona, czyli brak oprawy docelowej, 

Jeszcze nie wiem jaka będzie, sam wzór nie jest z mojej bajki kolorystycznej, ale zachwyciła mnie buźka aniołka, może kiedyś popełnię go w innych kolorach :)

 








i na koniec pyszności z poprzedniej niedzieli :)

jeszcze ciepłe...




Pozdrawiam Was 






9 komentarzy:

  1. No proszę, znów wystartowałyśmy w tym samym czasie, baa tym razem dokładnie tego samego dnia :) Uliś wracamy do korzeni :) Tu nasze miejsce chyba, przeznaczenia nie oszukasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft, pomysłowo oprawiony, czas powrotów na blogi i to świetna wiadomość, ja też mam zamiar publikować częściej :) Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. problem w tym , że nie jest oprawiony tylko anturażem świątecznym nadrabia :)
      ale poprawię się

      Usuń
  3. Piękna zawieszka. Pojawiaj się częściej. Miłego dnia 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana...nawet nie wiesz, jak bardzo Cię rozumiem ;)
    Nie wiem, czy to jest spowodowane ale czuję podobnie do Ciebie.
    Zawieszka, haft i zdjęcia jak zwykle magiczne. Masz złoto w dłoniach ale Ty to wiesz...
    Uściskuję Ulcia :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik uroczy. W blogowym świecie jakiś zastój oby nie na długo bo lubię tu bywać. To jedyne i nie przesadzam z tym stwierdzeniem , miejsce które mnie uskrzydla i sprawiło że chce mi się tworzyć i ciągle coraz bardziej :-). A jeżeli chodzi o rok i okołocovidowe czasy to jakoś je przeżywam , i nawet realizuję może z głupoty że czegoś mi braknie - ludzi, spotkań ... moje marzenia te odważne, na które ktoś by powiedział że jest już za późno :-). Pozdrawiam i bądź tu z nami :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry:) Pierwszy raz u Ciebie i to z rewizytą.
    Śliczna anielska buźka.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik i świetna oprawa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...