niedziela, 7 sierpnia 2022

{15} Lipcowa zawieszka choinkowa

 Hej hej :)

Dzisiaj kolejna zawieszka, tym razem wynalazłam w starych zbiorach serię słodkich kociąt świątecznych i postanowiłam je wyszyć dla swojej wnusi na choinkę. 

Zobaczymy jak to będzie w praniu, czy po drodze nie wymyślę kolejnych innych i porzucę ten pomysł,ale pierwszy już jest i to na razie wróży dobrze :).

 



 


 
Nie wiem które tło lepsze to daję trzy, nie mam czasu na plątanie lampek i aranże bo późno już i zaraz będzie ciemno zanim odgrzebię lampkowe pudełka.
 
 Zawieszka oczywiście ląduje w zabawie u KASI
 

 
A tak poza codziennością,  w ogrodzie owocują jeżyny, kwitną hortensje i róże,
szkoda , że pracy tyle, że nie ma kiedy się tym nacieszyć do syta.
powoli pojawia się  coraz więcej pajęczyn co zwiastuje schyłek lata niestety.
 
 
 






 
A tu... zapowiedź kolejnej wariacji, czyli znowu z braku czasu wpakowałam się w haftowanie serii
zwierzaczkowych doniczek ... psychiatra to na sygnale powinien do mnie przyjechać :)




Serdeczności!
 
 

5 komentarzy:

  1. Świetny kociak :). Wyszła piękna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten Twój kociak i dorób chociaż jeszcze jednego by się nie nudził;-) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka i zdjęcia cudne. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzorek na zawieszkę. Już jestem ciekawa pozostałych kotków. U mnie podobnie z tym czasem. Do ogrodu chodzę gdy prosi się o pielenie, podlewanie a czasu na podziwianie już nie starcza. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...