wtorek, 30 sierpnia 2022

{16} Zakładka świąteczna i zmęczona kura

 Hej hej

U mnie jak zawsze wszystko na ostatnią chwilę, ale tak już jest u mnie, za dużo biorę na siebie i gonię tradycyjnie własny ogon. 

Zatem jak w temacie dwie prace na dwie zabawy.

Pierwsza to zakładka do książki, jedna  z serii zakładek 

od Cuore e Batticuore

Twórca projektuje słodkie pastelowe schematy na rozmaite okazje, 

kiedyś uwielbiałam , dzisiaj lubię, mam planach wyhaftować wiele z nich ale nie wiem czy życia mi starczy.

Zakładkę nieco zmodyfikowałam, dodałam tło w postaci pół krzyżyków , połączyłam nitkę DMC nr 828 i nić złotą, delikatny błękit zniknął pod złotym ale dla mnie jest ok, nie miałam czasu by bawić się w uchwycenie tych delikatnych błysków na zakładce,  no mnie się błyszczy w każdym razie :)

Początkowo planowałam zawieszkę, ale haft  jest dość długi, bo ma aż 20 cm i pewnie by leżała na gałązkach. 

Zatem jest zakładka, którą zgłaszam na zabawę u KASI

Choinka 2022

 





To teraz kolejna zabawa tym razem u Małgosi

https://theprimitivemoon.blogspot.com/ 

Kurę zasadniczo można zaliczyć chyba do wielkanocnego tematu, wszak  zniosła tyle jajec , że aż się zmęczyła setnie, co wyraża jej mina ;)



 



 

Wstawiłabym jeszcze wiele zdjęć, ale nie mam czasu ani  ich wybrać ani  obrobić, taki czas zapracowany.

Ale jedno z sesji  słonecznej  dla posmakowania dam :)





 


ściskam Was mocno!





8 komentarzy:

  1. Ojej jaka śliczna zakładka. Zdjęcie genialne , pełne natury. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka super i na pewno się sprawdzi lepiej ten haft jako właśnie do książek a kurka śmieszna :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace bardzo ładne, ale kura jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zakładeczka i kurka super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tej systematyczności. Tyle fajnych świątecznych wzorów już wyszyłaś. Może uda mi się w tym roku zabrać za bożonarodzeniowe hafciki odpowiednio wcześniej, żeby też móc się cieszyć z własnych ozdób.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zakładka, a kura jest przeurocza:-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zakładka! Zmęczona kurka rozbrajająca:) Super prace.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...