czwartek, 29 września 2022

{17} Zakładka wielkanocna i misiek w samochodzie

 |Kolejny miesiąc jak z bicza ... przeleciał, czas na kolejne hafty. Ja to tylko te hafty, a życie to nie tylko hafty, tyle tylko, że życie me nabrało barw opiekuńczych  poza pracą i haftami . Trzeba starszym rodzicom pomóc w tym i owym, co pochłania lwia cześć czasu, w chałupie lekki armagedon, ale to nic

Jakoś dotrwamy do końca roku, byleby zdążyć ogarnąć do świąt :)

Pierwsza praca leci do zabawy u KASI

"Choinka 2022" 


 
Misiek w samochodzie, a raczej na samochodzie, to jeden z trzech motywów samochodowych  projektantki Natali Kuznetsovej. Wybrałam misia, bo wiadomo, powędruje do mojej wnusi na choinkę. Pozostałe samochody to czerwony z prezentami i niebieski z choinką ma się rozumieć .

 



 

Kolejny haft to zakładka tym razem wielkanocna dla równowagi, bo świąteczną BN  już mam ;)

Zarówiaste jaja, nie przepadam za seledynami i ostrą zielenią, ale zwabił mnie do niej róż i tematyka.

Zabawę organizuje MAŁGOSIA

"Zabawa Pascha 2022-2023"



Foty robione na szybciora  w gęstniejącym mroku, krótkie te dni jakieś się zrobiły i zimne też.




Także  zdążyłam, a aktualnie pędzę z haftem dla mojej koleżanki, 

zażyczyła sobie śpiącego kota na księżycu.

Mam skończone większość haftu, a czasu mi zostało 9 dni na dokończenie i oprawę.




To tyle :)



 


10 komentarzy:

  1. Prześliczne prace, boskie!!!! Kolejny miesiąc niemal za nami, no jak to szybko leci. Im starsza, tym szybciej mi czas leci. hehe Kotek dla koleżanki będzie boski, toż to haft magia, idealny. Pięknych dni życzę, pozdrawiam. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace śliczne. Dla maleństwa najprzyjemniej się haftuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne hafty . Świąteczne uwielbiam. Miłego weekendu 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki na różną okazję. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ta opieka zdecydowanie zajmuję najwięcej czasu, życzę Ci dużo sił . Piękna ta zawieszka z samochodem i misiem, na pewno choinka będzie się pięknie prezentować z takimi ozdobami. A zakładka śliczna i podobają mi sie zielone jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia u Ciebie jak zawsze pięknie i magicznie!
    Wszystko wygląda prefekcyjnie i krzyżyki i zdjęcia...prawdziwa rozkosz dla oczu <3
    Zakładka i zawieszka prezentują się zjawiskowo.
    Uściski zasyłam.
    K

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace. Misiek na samochodzie rozbawia. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne hafciki, a zakładka z jajkami odlotowa:) A ten kotek na księżycu, śpi zupełnie tak jak mój :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...