wtorek, 31 maja 2022

{11} Zawieszkowa renowacja cz.2

 Udało mi się w weekend podreperować koleje zawieszki, zmieniłam ich anturaż oraz zszyłam te nie zszyte, czyli teraz można je bez obawy, że się rozkleją -  wieszać trzymać , przekładać :)

teraz odsłona nowa - tak jest

Jelonek



tak było 


i kolejna - tak jet obecnie 

Choinka

 a tak było


 
i ostatnia - tak jest obecnie 
 
Bombka


 
a tak było
 


na koniec kilka migawek aktualnie kwitnących w moim ogrodzie  drzew i krzewów - akacji i kiwi.








 
serdeczności!
 


 


8 komentarzy:

  1. Specyficznie się ogląda takie hafty o tej porze roku, ale nie da się ukryc ,że są urocze i pięknie je sfotografowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby tak, ale ja nie jestem sezonowcem, chociaż niekiedy bym chciała, ale motywy świąteczne to mój faworyt zdecydowanie, zimowe też, sa słodkie i po mimo, że święta nie zawsze są tak słodkie jak na obrazkach, to lubię je właśnie dosłodzić w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę zmienione zawieszki a jakby nowe :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zawieszki przeszły piękną metamorfozę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nieraz jak mówię, drobna zmiana czyni efekt, warto się pomęczyć :)

      Usuń
  5. Fajna zmiana:) Świetne zawieszki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak zostawisz swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...